Pengikut

Khamis, Mac 10, 2011

LIPSTIK COLLAGEN

RAHSIA BIBIR MENAWAN,
MERAH KEKAL 12 JAM!!

SEBELUM

SELEPAS

HARGA : RM25.00

Bibir kering, gincu tidak tahan lama, mengelupas, sensitif, gelap dan tidak menarik jangan bimbang dengan gincu rawatan d’herbs anda akan memiliki bibir yang seksi, muggil serta kemerah-merahan secara semulajadi.

Fungsi :
1) Sebagai penyeri bibir semulajadi mengikut suhu badan dan darah
2) Melembabkan bibir yang kering dan merekah
3) Sesuai juga untuk bibir yang gelap akibat merokok dan faktor keturunan
4) Sesuai digunakan oleh lelaki dan wanita
5) Simpan di tempat yang bersuhu bilik (30′-35′C)

TESTIMONI

Azira - Shah Alam
setelah mencuba lipstik rawatan ini masalah bibir merekah, mengelupas dan sensetif tiada lagi.. malah rakan2 saya geram melihat bibir saya yang seksi dan munggil.. saya akan menjadi pengguna setia produk ini.

Rina - Kuala Lumpur
bibir saya berwarna gelap dan kering..setelah mencuba lipstik collagen, bibir saya lembab dan berwarna merah jambu secara semulajadi.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sy susah nak pilih warna lipstick mengikut kesesuaian kulit sy..tapi bila dah pakai ni, dia terus jadikan bibir sy mengikut warna yg sesuai..

BORANG TEMPAHAN

Name:
Email Address:
Contact Number:
Mailing Address:
List of Order :
Payment: Maybank 564762302444 norizalina mutalib
CIMB 7605172848 nor azela
Bank Islam 12122020176498
Apakah komen anda mengenai blog ini Sangat Puashati
Puashati
Tidak suka

Form provided by Freedback.
Try us on Wibiya!