Pengikut

Khamis, Jun 30, 2016

PROMO SINUS SOAP

Saya ni memang hantu sambal belacan..
mesti nak buat sendiri..tak mo sambal belacan lain..
tak kena dengan tekak..
Bahan-bahan
cili padi
sedikit bawang holland
garam
gula
hirisan tomato

dan opkos la
BELACAN!!
tumbuk je ngn lesung batu..jgn lumat sgt..pastu letak hirisan tomato tumbuk dua tiga kali je
da siap!!!
bukan nak cite pasal sambal belacan 
😁😁😁
TAPI....
EFFECT SAMBAL BELACAN TU!!!
😨
RESDUNG
😨
GATAL-GATAL MUKA
😨
BERSIN
😨
HIDUNG BERAIR
😨
KETIDAKSELESAAN BERNAFAS

πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡
Tanda-tanda Resdung
1. Hidung sentiasa berair/selsema setiap masa terutama ketika cuaca sejuk dan awal pagi.
2. Gatal-gatal pada hidung,mata dan telinga terutama bila memakan ayam, udang, ketam, ikan masin dan sambal belacan.
3. Bersin diwaktu pagi dan bila terkena habuk.
Korang ada tanda tanda ni tak?

Wassap 016 6727661


Tips menggunnakan Feminine Wash JSD

Tips menggunakan feminine wash JSD supaya ia lebih berkesan dan efektif serta JIMAT
Amalkan setiap hari semasa mandi....

√ Basahkan seluruh badan. Bersihkan miss V dgn air. Pastu pam sikit je dlm saiz dua puluh sen.


√ Lumurkan Miss V dengan feminine wash Jsd...biarkan dulu..jangan bilas lagi...FW ni mmg x berbuih sbb dia BUKAN sabun.


√ Cuci apa yang patut...berus gigi, cuci muka, shampoo rambut, sabunkan badan dll...


√ Bila semuanya dah siap...last sekali baru bilas Miss V tadi....
Barulah dapat rasa sejuk2 berangin tu lama sikit...barulah best....

sebarang pertanyaan boleh wassap ke 016 6727661

Selasa, Jun 28, 2016

Sinus Soap Merawat Masalah Resdung

Nak sambut AIDILFITRI ????
πŸ—£Nak hensem
πŸ—£Nak bersih
πŸ—£Nak segak
πŸ—£ Nak wangi

TAPI 
πŸ‘‰πŸ» BERSIN TIDAK BERHENTI
πŸ‘‰πŸ» MUKA BERJERAWAT 
πŸ‘‰πŸ» MUKA BERNANAH
πŸ‘‰πŸ» MULUT BERBAU
πŸ‘‰πŸ» HIDUNG TERSUMBAT
πŸ‘‰πŸ» KEPALA SAKIT
πŸ‘‰πŸ» KULIT KEPALA GATAL
πŸ‘‰πŸ» MATA GATAL - GATAL
πŸ‘‰πŸ» MATA MERAH

Tau tak sebab apa?
πŸ•΅πŸ»seronok sangat pergi pasar ramadhan beli ketam butter, pergi makan kat restoren, pergi Shell Out le.. apa le.
Sudahnya bersin tak berhenti - henti.

πŸ‘€
 Kita nak raya ni ⁉️⁉️⁉️
Untuk acara masak- masak 
 sambal tumis Udang
Sotong Sumbat
Ketam masak telur masin
ikan sembilang asam pedas
dan banyak lagi yang kita nak list kan.

Tetapi
πŸ“R>ES.D.UNG
HALANGAN
πŸ“R>ES.D.UNG
HALANGAN
πŸ“ R>E.S.DUNG
HALANGAN
πŸ“R>ES.DUNG
Saya SUDAH ATASI nya.
Setiap hari, 
πŸ‘‰πŸ» buang kahak
πŸ‘‰πŸ» buang hingus sekali atau dua kali lepas tu dah lapang. 
πŸ‘‰πŸ» hingus kahak ni adalah lendir resdung bila sudah dibuang sakit kepala pon hilang.

CARA PAKSA LENDIR KELUAR:
🎯
 SABUN R>E.S.DUNG JSD.

.
.
.

BUANG LENDIR RE>S.D.UNG
🎯
TANPA MAKAN UBAT 
🎯
 TANPA PIL

πŸ“CUCI SAHAJA
Clear Sinus Soap / CLEAR SKIN SOAP 
RM28.00
KKM NOT 150402785k



Isnin, Jun 27, 2016

JUALAN BORONG FEMININE WASH

Kami juga mengalu-alukan jualan borong bagi pekedai-pekedai yang ingin menambah pendapatan dengan produk JSD.

Harga borong yang ditawarkan sangat berbaloi.

Untuk 12 unit Feminine Wash JSD = RM403

Sebarang pertanyaan boleh sms/whatsapp ke 016 6727661

Ahad, Jun 26, 2016

RAHSIA KECANTIKAN DENGAN PRODUK JSD

Nak cantik bukannya susah pun. Yang penting apa yang kita makan dan guna boleh mengubah dalaman dan wajah kita.

Dengan πŸ‘‡
minum Collagen Herbarium white
Sapun Foundation Magic Pretty Dara
Oleskan Lipstik Magic Collagen Kiss

Nampak tak perubahannnya...

Yang penting tuan punya badan tu memang cantik tip top luar dan dalam..

Belian 3 item ni dengan
HARGA MENARIK
KEAHLIAN PERCUMA
FREE SAMPUL RAYA

Admin 016 6727661

TIPS MENJAGA MAHKOTA

TIPS MENJAGA M.A.H.K.O.T.A
------------------------------------------------------------------
1. CUCI MAHKOTA SELEPAS BERSAMA PASANGAN
Ini kerana saki baki lendir yang ada selepas bersama pasangan akan tersimpan jika tidak di bersihkan dengan teknik meruang. Ia juga boleh menyebabkan keputihan serta menjadikan cik manja anda berbau hamis.

2. MEMAKAI “SELUAR KECIK” YANG TIDAK KETAT
Pastikan anda memakai seluar dalam yang longgar dan boleh menyerap peluh. Seluar dalam yang ketat akan mneyebabkan kekurangan ruang udara mengalir menjadikan organ intim anda bertambah berbau di tambah dengan kehadiran peluh. Sebaiknya dapatkan seluar dalam dari jenis kapas.

3. MEMBERSIHKAN MAHKOTA DENGAN PENCUCI KHAS
Organ wanita perlu di bersihkan selalu dan mencuci nya dengan betul. Cara mencuci nya ialah dari depan bawa ke dubur. Pastikan pembersih yang anda gunakan mempunyai PH yang bersesuai iaitu 3.5ph – 4ph.
Contoh pencuci wanita di bawah jenama JAMU SUSUK DARA, Ph yang sangat ideal untuk cik manja anda. Jika anda mengunakan pencuci yang tidak sesuai seperti anda membersihkan dengan sabun mandian ia akan merosak kan ph cik manja anda. Apabila ph cik manja anda tergangu bakteri baik akan mati dan bacteria jahat akan mula membiak menyebabkan kekeringan serta gatal-gatal

4. TRIM MAHKOTA
Cukur bulu kemaluan anda kerana kemaluan yang mempunyai banyak bulu akan menyebabkan kawasan tersebut menjadi lembab. Dang paling ditakuti boleh mengakibatkan pembiakan kutu kelamin !

5. LAP KERING SELEPAS KE TANDAS
Setiap kali anda selesai membuang air pastikan anda lap kering cik manja anda sebelum memakai seluar dalam untuk mengelakkan kawasan tersebut lembab dan berbau. Ini kerana bacteria suka membiak di kawasan yang lembab.

6. PILIH MAKANAN YANG ANDA MAKAN
Apa yang anda makan akan memengaruhi bau di mahkota anda.. Jadi berhati-hati dengan apa yang anda makan. Jika anda makan belacan , cencaluk atau petai. Makanan yang berbau kuat ini boleh menyebabkan organ anda turut berbau. Makanlah banyak buah-buahan citrus segar seperti nenas, limau dan jus oren dan sayur-sayuran seperti timun dan pasli untuk mempunyai bau yang berbau segar.

Dapatkan 1 sekarang!!

>> Feminine Wash JSD - RM56 (tidak termasuk pos)

Promosi 2 botol.rm100
Free masker vagina


Whatsapp 016 6727661

Sabtu, Jun 25, 2016

JAMU-JAMU JSD

Macam yang kita tahu.
Sejak seminggu sebelom ramadhan, Jsdians semua kehabisan stok
πŸ“ Jamu Jalinan Cinta
πŸ“Jamu Pengantin Dara
πŸ“Coklat Love Habibi.
Saya pon sebenarnya putus stok semua tu. HQ pon xde.
So tak lama tu pon kita puasa.
Masuk puasa hari ke tiga saya sudah bermasalah.
πŸ€’ perut sebu
πŸ€’ tak boleh kentut
πŸ€’ membuang tidak lawas
πŸ€’ kepala pening
πŸ€’ sendawa tidak puas
Saya minum kopi anggun pesona. Yes boleh yak. Tapi tak sehingga perut ringan. Mungkin rahim saya kembang banyak air atau rahim saya juga turut ada angin.
Puasa yang ke 4. Saya order produk hebat dari seorang kawan. Bagi saya alternatif nak membuang sehingga puas.
Saya makan sekali. Jadi cirit - cirit sehingga bengkak dubur. Dah buasir datang lagi πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜­ moody betol.
Perut buncit tak kempis. Dah tambah masalah baru. Sakit dubur pula.
Saya berhenti ambil.
Rakan tadi inbox tanya khabar. Saya jawab everything ok.
Saya adalah yang jenis support bisnes kawan2. Tak apa kan.
Bila dok kat tandas Saya nangis sendiri.
Bertapa saya rindu dengan jamu - jamu amalan saya.
πŸ‘‰πŸ» membuang banyak tanpa cirit
πŸ‘‰πŸ» membuang setiap kali selepas perut di isi, tak sempat nak buncit.
πŸ‘‰πŸ» Muntah yang menyembur bila kita banyak angin, pening kepala terus baik.
πŸ‘‰πŸ» tiba - tiba air dan lendir putih keluar banyak dari faraj, perut pon terus jadi lembut. Perut terus jadi ringan.
Bila dah menjelang hari ke-15 ni..
Boleh dikatakan hampir 20hari badan dah tak berjamu..
Allah.. Tiba - tiba rasa lost sendiri. Badan rasa berat. Sistem pembuangan yang tak sempurna. Banyak benda yang saya tak perlu yang saya simpan dalam badan.
Saya rasa saya sangat perlukan
πŸ“ jamu pengantin dara untuk membantu mengempiskan perut saya untuk mengatasi rahim kembang.
πŸ“ saya sangat perlukan Jamu Jalinan Cinta untuk saya kekal berpeluh, buang air terkawal dan puas
πŸ“ saya sangat perlukan coklat love habibi untuk bagi saya kekal aktif, kentut, sendawa dan bertenaga.

JSD TERBAIKKK

Testimoni SKD 11

Kalau ada rasa macam ni:

🀐 faraj ternganga
🀐 faraj gatal - gatal
🀐 mengeluarkan lendir yang banyak
🀐 kurang bernafsu pada suami
🀐 moody


Saya syorkan insert skd2 ni lepas berbuka nanti.
Lepas 3 hari atau 2 hari, lepas berbuka awak korek keluar. Bersihkan buang kotoran tu.
Atau sebelom sahur awak mandi wajib tu keluarkan bersihkan sekali.
Semoga herba ini dapat membantu korang untuk lebih rasa selesa, untuk rasa lebih bersih tanpa lendir keputihan, akibat sisa air mani yang lampau.
Jom Insert skd untuk bersihkan faraj !!
Insert lepas buka tau !!

Jangan malas kalau nak sehat !!!
Saya ingin membantu mereka yang mempunyai masalah;
** kurap
**kayap
**panau di badan anda.
Caranya:
1- Gosokkan Magic Powder Masker Vagina di tempat kurap, panau atau kayap.
2. Mandi, gosokkan Sabun Anggun Pesona ditempat bermasalah.
3- Selepas mandi. sapukan kembali Magic Powder Masker Vagina ditempat tersebut.
.
Amalkan dan ulang setiap hari sebelom mandi. seelok - eloknya sehari 2 kali.
boleh nampak perubahan dan pulih 100% dari kurap dalam tempoh kurang 2 minggu.
Jika kronik teruskan penggunaan berterusan.
.
insyaallah kurap boleh hilang dan memang akn hilang mengikut pengalaman saya dan suami yg berkurap di pinggang dan punggung.
.
Sempena bulan Ramadhan ni, JSD sedang jalankan promosi menarik utk anda memiliki 3 unit Sabun Anggun Pesona dgn nilai harga RM108!
Anda akan dapat :
1) 1 unit Magic Powder Masker Vagina πŸ‘‰ PERCUMA!!
2) Keahliah JSD seumur hidup yg ada akan terus secara automatik mendapat diskaun sebanyak 20% utk pembelian seterusnya.
ANDA JIMAT RM25!!
Untung kan???

 photo 13495018_1001446193302940_361656808152514453_n_zpsnradpcgh.jpg

SUSUK KEKAL DARA 2

CARA PENGGUNAAN SKD II KELUARAN SUSUK DARA.

 photo 12424761_1167520999926942_2004437773_n_zpsa8fdkqky.jpg



1. Masukkan SKD II sebiji sahaja ke dalam salur faraj / vagina.
2. Anda digalakkan untuk bersama suami setelah 30 minit insert.
3. Selepas bersama, korek dan buang segala kotoran serta lendir yang terkumpul.



✅ Hasilnya setelah insert Susuk Kekal Dara :
Miss V / Faraj anda akan berasa masih sempit / ketat / berpasir .

✅ Ulang guna untuk kali ke-2 apabila:
Miss V sudah mula kembali longgar selepas anda berulang kali melakukan hubungan intim. Seterusnya, anda boleh gunakan SKD II 1 biji seminggu.
Jika bahagian intim anda jenis banyak lendir SKD II akan cepat bertindak balas & grip.
Jika bahagian intim anda banyak air atau becak akibat minum air sejuk dan ais , kemungkinan SKD II akan terkeluar & jatuh sendiri.

✅ Sifat Susuk Kekal Dara II  tidak menyerap air tetapi menyerap lendir.
Namun begitu ia turut bergantung kepada keadaan bahagian intim anda.

 Jika ada jangkitan kuman, apabila anda memasukkan SKD II, anda akan berasa panas, pedih seperti terkena cili dan merenyam.

 Jika bahagian intim tidak dibersihkan dan kuman sedang membiak, anda akan terasa gatal dan miang.

✅ Hasilnya:
Sama ada keputihan akan jatuh sendiri seperti hingus meleleh ataupun anda kena korek keluarkan.
●Jika Susuk Kekal Dara II berada di dalam ataupun sudah dikeluarkan hasilnya bahagian intim akan sempit seperti disedut vacuum.
●Jika menghidapi masalah keputihan kronik, keputihan akan jatuh seperti air hujan walaupun SKD II sudah dikeluarkan & keputihan tetap keluar. Anda perlu masukkan lagi SKD II.
●Susuk Kekal Dara II mesti dihabiskan guna dalam masa sebulan kerana tiada bahan pengawet.
●Wanita hamil & anak dara tidak boleh menggunakan SKD II.
●Herba adalah bersifat panas.
●Ini adalah persediaan tradisional dan tiada KKM.

Testimoni Susuk Kekal Dara II

1. Testimoni Susuk Kekal Dara - Pn Norez

akak nak buat review pasal susuk kekal dara...
Malam semalam akak dah insert 1 biji skd...lepas insert tu mmg ada rasa sakit sikit kat pinggang, dan ada rasa tindakbalas skd kat dalam tu..lain2 ok la takde apa yg luarbiasa..
Pagi ni try buat meruang terasa ketat dan sempit. Akak tak keluarkan skd tu tau masih ada lagi didalam.
...
SKD ni insert bukan utk buat aktiviti bersama je tapi bagus untuk yg ada masalah keputihan dan juga boleh membuang lebihan air..
ada yang kata SKD ni besar..tapi bagi akak ianya ngam2 je...
Suka tak?

Testimoni 2:

 photo testimoni susuk kekal dara ketatkan faraj yang longgar_zpsunh7dep6.jpg

Testimoni 3:

 photo testimoni susuk kekal dara ketatkan faraj sendat sangat_zpssztlr1fy.jpg

Testimoni 4:

 photo testimoni susuk kekal dara ketatkan faraj rahsia faraj ketat keluar lendir_zpspgwyo5yp.jpg

Testimoni 5:

 photo testimoni susuk kekal dara ketatkan faraj rahsia faraj ketat harumkan faraj_zps3eclwrx7.jpg

Testimoni 6:

 photo susuk kekal dara testimoni ketatkan faraj bersihkan rahim_zps3pnkpley.jpg

Testimoni 7

 photo susuk kekal dara testimoni murah online faraj ketat dan panas_zpsidye59ju.jpg

testimoni 8
 photo susuk kekal dara testimoni murah online_zps8daa768b.jpg

Testimoni 9:
 photo susuk kekal dara testimoni rasa ketat macam fisrt night malam pertama_zpseal3cowj.jpg

Harga 1 botol SKD 2 : RM45
Harga ahli : RM33.75
Harga borong 12 botol : RM324

SMS/Whatsapp : 016 6727661

Minyak Ikat kasih

MINYAK IKAT KASIH


Kegunaan:

Membesar dan mengembangkan zakar
Boleh digunakan sebagai Pelincir
Untuk memontok, membesar dan menegangkan payudara
Merawat tumit, rekahan dan mengeringkan luka
Melancarkan peredaran darah di kemaluan untuk mengembangkan dan memberi kekuatan untuk tahan lama

Bahan-bahan:
Ikan belacak, lintah,habbatus sauda, lada pahit, pinang muda


Harga RM65
Harga Ahli RM48.75
Harga Borong 12 botol RM468


  photo 10170752_560407344073496_1096157270_n_zpsolrev4cg.jpg

Jumaat, Jun 24, 2016

COLLAGEN HERBARIUM WHITE

KETAHUI KELEBIHAN COLLAGEN BLUEBERRY HERBARIUM U-WHITE

Nama Produk: Collagen Blueberry Herbarium U-White.
Kuantiti : 12 scop bancuh
Harga : rm78
Kandungan:
- 5,000,000mg fresh sea collagen
- Blueberry.
- Pomegranate.
- Berries.
- Roselle.
- Halia/ ginger.
- Lemon.

Keberkesanan Herbarium:

. Mencerahkan keseluruhan kulit
~ Membantu mencantikkan menghaluskan dan menganjalkan kulit.
~ Mengurangkan garisan halus, kedutan dan masalah pigmentasi pada kulit.
~ Melembab dan mencerahkan kulit
> Memberi kebaikan pada kuku dan rambut.
~ Memperbaiki kadar hormon.estrogen.
~ Menghaluskan, menegangkan dan menganjalkan kulit.
~Membantu mencegah jerawat pada
muka dan badan.
~Menganjalkan semula punggung dan payudara.
~ Slh satu alternatif utk tenaga sepanjang hari.
Lelaki n wanita leh amalkan..πŸ‘

Harga 1 botol RM78

 photo 13533061_1771067483125091_1397089949266757251_n_zpsvl6f3tvl.jpg

CARA PENGGUNAAN SABUN PESONA ANGGUN

Hari ini saya nak Terangkan Cara-cara penggunaan ANGGUN PESONA SOAP
1. Scrub ditempat2 yg banyak lemak, tapak kaki, tumit pecah, selulit
2. Biarkan beberapa minit untuk sabun tu meresap pada kulit, supaya sel kulit mati keluar, lemak tepu mencair dan juga parut kudis2 lama boleh hilang.
3.Kemudian baru bilas dgn air bersih
P/s: simpan sabun dlm bekas tidak bertakung air..
APS ni bukan sekadar boleh bantu menghilangkan lemak2 berlebihan yg menggeleber..tapi banyak kegunaan Magic Body Slim Soap JSD ni..
.
Anda dibelenggu masalah ini:
🚫LEMAK BERLEBIHAN
🚫KURAP
🚫PANAU
🚫KAYAP
🚫ECZEMA
🚫PSORIASIS
🚫JERAWAT
🚫PARUT
🚫KETIAK, LEHER, CELAH PEHA HITAM
🚫BAU BADAN
🚫STRETCHMARK
🚫TUMIT MEREKAH
🚫GATAL2 PADA ANGGOTA BADAN
🚫KULIT KUSAM
.
JOMMM..TUKAR SABUN DI BILIK MANDI DENGAN Anggun Pesona Soap JSD !!
Dengan bahan2 asli seperti seaweed, pegaga, scrub beras, grapeseed, ia sgt2 bagus merawat kulit yg bermasalah..
malah membuatkan kulit semakin halus, gebu, cerah bercahaya.
semoga bermanfaat 

KOPI PERSONA ANGGUN



MEMPERKENALKAN!! PRODUK TERBARU KELUARAN JAMU SUSUK DARA!!
Kopi Anggun Pesona (KAP) – khas utk wanita:
– mencantikkan kulit dgn pengambilan berterusan.
– menganjalkan payudara & punggung.
– menghilangkan masalah keputihan.
– membantu memanaskan badan & melancarkan perjalanan darah.
– kekal bertenaga , cergas walau seharian bekerja.
Bahan – bahan :
– kopi, krimer, gula perang, skim milk, kacip fatimah, manjakani, akar serapat, bidara, pegaga.
Cara penggunaan :
– koyakkan 1 sachet ke dlm secawan air panas (100 – 150 ml) . Kacau hingga larut & sedia utk di minum .
– Pantang larang sama spt ambil jamu2 lain.
– Blh di minum ketika dlm pantang .
– Dilarang keras utk IBU HAMIL .
– Sesuai utk yg belum atau dah berkahwin.
– Kencing manis blh minum.
– Menopouse blh minum.
– Sakit buah pinggang boleh minum.
Kandungan2 = herba .
HARGA : Rm 57.90 / kotak
1 kotak = 10 sachet x 25g
(harga ahli: rm40.50)
**belum termasuk kos poslaju**





 photo 12507512_10153244665750894_8221342527724304471_n_zpsnqwohsxz.jpg
MEMPERKENALKAN PRODUK TERBARU KELUARAN JAMU SUSUK DARA!!
Kopi Pacak Power (KPP) – khas utk lelaki:

– merawat masalah kulit seperti kurap , kayap & panau.
– membantu menyembuhkan luka dgn cepat.
– menyegar & menyihatkan badan
– membantu memanaskan badan & melancarkan perjalanan darah
– kekal bertenaga , cergas & lebih tahan lama utk bersama isteri.
Bahan2 :
– kopi, krimer, gula perang, skim milk, kurma, mahkota dewa, madu, goji, guarana, tongkat ali, bidara, garam bukit.
Kandungan2 = herba .
HARGA : Rm 57.90 / kotak
1 kotak = 10 sachet x 25g
(harga ahli: rm40.50)
**belum termasuk kos poslaju**
  photo 13266660_118683275218979_126667369_n_zps5ajzzc7c.jpg

BORANG TEMPAHAN

Name:
Email Address:
Contact Number:
Mailing Address:
List of Order :
Payment: Maybank 564762302444 norizalina mutalib
CIMB 7605172848 nor azela
Bank Islam 12122020176498
Apakah komen anda mengenai blog ini Sangat Puashati
Puashati
Tidak suka

Form provided by Freedback.
Try us on Wibiya!