Pengikut

Sabtu, Jun 25, 2016

JAMU-JAMU JSD

Macam yang kita tahu.
Sejak seminggu sebelom ramadhan, Jsdians semua kehabisan stok
📍 Jamu Jalinan Cinta
📍Jamu Pengantin Dara
📍Coklat Love Habibi.
Saya pon sebenarnya putus stok semua tu. HQ pon xde.
So tak lama tu pon kita puasa.
Masuk puasa hari ke tiga saya sudah bermasalah.
🤒 perut sebu
🤒 tak boleh kentut
🤒 membuang tidak lawas
🤒 kepala pening
🤒 sendawa tidak puas
Saya minum kopi anggun pesona. Yes boleh yak. Tapi tak sehingga perut ringan. Mungkin rahim saya kembang banyak air atau rahim saya juga turut ada angin.
Puasa yang ke 4. Saya order produk hebat dari seorang kawan. Bagi saya alternatif nak membuang sehingga puas.
Saya makan sekali. Jadi cirit - cirit sehingga bengkak dubur. Dah buasir datang lagi 😭😭😭 moody betol.
Perut buncit tak kempis. Dah tambah masalah baru. Sakit dubur pula.
Saya berhenti ambil.
Rakan tadi inbox tanya khabar. Saya jawab everything ok.
Saya adalah yang jenis support bisnes kawan2. Tak apa kan.
Bila dok kat tandas Saya nangis sendiri.
Bertapa saya rindu dengan jamu - jamu amalan saya.
👉🏻 membuang banyak tanpa cirit
👉🏻 membuang setiap kali selepas perut di isi, tak sempat nak buncit.
👉🏻 Muntah yang menyembur bila kita banyak angin, pening kepala terus baik.
👉🏻 tiba - tiba air dan lendir putih keluar banyak dari faraj, perut pon terus jadi lembut. Perut terus jadi ringan.
Bila dah menjelang hari ke-15 ni..
Boleh dikatakan hampir 20hari badan dah tak berjamu..
Allah.. Tiba - tiba rasa lost sendiri. Badan rasa berat. Sistem pembuangan yang tak sempurna. Banyak benda yang saya tak perlu yang saya simpan dalam badan.
Saya rasa saya sangat perlukan
📍 jamu pengantin dara untuk membantu mengempiskan perut saya untuk mengatasi rahim kembang.
📍 saya sangat perlukan Jamu Jalinan Cinta untuk saya kekal berpeluh, buang air terkawal dan puas
📍 saya sangat perlukan coklat love habibi untuk bagi saya kekal aktif, kentut, sendawa dan bertenaga.

JSD TERBAIKKK

Tiada ulasan:

BORANG TEMPAHAN

Name:
Email Address:
Contact Number:
Mailing Address:
List of Order :
Payment: Maybank 564762302444 norizalina mutalib
CIMB 7605172848 nor azela
Bank Islam 12122020176498
Apakah komen anda mengenai blog ini Sangat Puashati
Puashati
Tidak suka

Form provided by Freedback.
Try us on Wibiya!