Pengikut

Khamis, April 26, 2012

P 57 HOODIA CACTUS SLIMMING CAPSULE

UNTUK MEREKA YG SUSAH SANGAT NAK KURANGKAN BERAT BADAN/ SUSAH NAK KURUS!!


Photobucket





P57 Hoodia Berat Badan Kapsul Lembut-Gel

P57 Hoodia Slimming gel lembut adalah pil diet yang terbaik, apabila anda mengambil, anda tidak perlu pergi pada diet, meningkatkan kadar metabolik dan ia tidak mempunyai cirit-birit tidak pemulihan.
Ia boleh mengawal hormon kelaparan untuk menyekat selera makan mengurangkan pengambilan kalori. Faktor multi-lipolytic mengurangkan sintesis lemak, mempercepatkan pembakaran lemak, penyerapan blok lemak dan mengawal berat badan berkesan; Multi-pemakanan meningkatkan metabolisme, bebas daripada cirit-birit, sembelit dan melonjak.

* 100% Berat Kerugian Formula Herba
* Menyekat selera
* Meningkatkan kadar metabolisme
* Tiada cirit-birit tidak pemulihan

Mekanisme Tindakan:
1. Mengawal hormon kelaparan untuk menyekat selera makan mengurangkan pengambilan kalori.
2. Faktor multi-lipolytic mengurangkan lemak, mempercepatkan pembakaran lemak, penyerapan blok lemak dan mengawal berat badan dengan berkesan;
3. Multi-pemakanan meningkatkan metabolisme, bebas daripada cirit-birit, sembelit dan melonjak.

Bahan-bahan: Hoodia Cactus, P57, Evening Primrose.

Penggunaan: Pertama 3 hari, 1 kapsul setiap kali, sekali sehari, jika anda merasa tidak sensasi yang tidak selesa yang jelas, kemudian mengambil 2 topi / masa / hari. Mengambil sebelum sarapan pagi untuk mencapai keputusan yang terbaik, sila mulakan dengan kuantiti yang kecil.

Penyimpanan: Tempat dalam keadaan tahan udara, rendang dan kering. Jauhkan dari jangkauan kanak-kanak.

Q & A:
1. Hoodia Gordonii - Apakah
Hoodia adalah sangat luar biasa kaktus mencari seperti pokok. Ia mempunyai duri yang tajam untuk disentuh dan boleh bunga. Hoodia dikelaskan sebagai berair dan terselamat seburuk-buruk keadaan padang pasir - biasanya dan asalnya Kalahari, Afrika Selatan.

2. Adalah Hoodia Untuk Berat Badan Recent Cari
Puak asli yang Kalahari mempunyai sekutu yang besar dalam Hoodia. Ia telah digunakan selama berabad-abad untuk menghindari kelaparan oleh huntsmen manakala perjalanan merentasi padang pasir mencari makanan dan bekalan.
Bagi dunia barat, ia adalah satu penemuan yang agak terbaru tidak begitu banyak kewujudan loji tetapi manfaat yang besar ia mempunyai mengurangkan selera makan manusia dan industri penurunan berat badan.
Ia adalah ironis bahawa rantau yang sejarah telah dilanda oleh kebuluran menemui "mengubati" untuk obesiti.

3. Hoodia Dan Berat Badan - Sambungan
Ia tidak loji Hoodia yang memberi manfaat kepada diet, atau majoriti bahan-bahan yang terdapat di dalam loji. Ia adalah hanya satu bahan kecil - yang dikenali sebagai P57 atau molekul P57.
Memperkenalkan molekul P57 kepada badan akan berkurangan wahai untuk makanan dan selera makan menurun. Pengurangan selera makan adalah satu cara yang berkesan untuk mengurangkan saiz dan kekerapan bahagian makanan. Keputusan ini adalah penurunan dalam jisim badan dan berat badan.
Teori di sebalik ini telah dimasukkan ke dalam amalan selama beribu-ribu tahun dan begitu mudah. Ini adalah penyelesaian kerugian tidak berat keajaiban mahupun penemuan saintifik atau perubatan. Jika badan kita boleh acclimatise sendiri mengharapkan dan mengambil kurang keputusan adalah jelas.

4. Adakah Terdapat Kesan-kesan sampingan yang Disebabkan Oleh Hoodia P57
Hoodia sepatutnya semua berat semulajadi kerugian penyelesaian yang menggunakan serbuk dicairkan yang dijumpai di dalam loji - tiada bahan kimia atau sebatian yang dibuat manusia perlu ditambah atau digunakan dalam proses bersiap sedia untuk penggunaan manusia. Dengan syarat Tulen, tulen CITES Hoodia digunakan maka tiada kesan sakit harus sedar atau berpengalaman.

5. Adalah Hoodia Sesuai untuk vegetarian
Sudah tentu. Tiada hasil sampingan haiwan yang digunakan dalam berkembang harvetsing, dan pengeluaran produk Hoodia tulen - kapsul bekas yang digunakan oleh pembekal Hoodia Tulen vegecaps.

6. Apabila Adakah Hoodia Mula Untuk Bekerja
Selera makan berkurangan harus sedar selepas tempoh 48 jam untuk majoriti diet jika dicadangkan dan dos yang disyorkan diambil.

7.Penuruan Berat dijangka Dengan Menggunakan Hoodia
Hoodia direka untuk mengecutkan perut dari masa ke masa dengan cara yang selamat dan beransur-ansur. Biasanya seorang wanita yang mempunyai BMI 28-30 (berat badan berlebihan) boleh kehilangan £ 3 setiap minggu. Ini walaupun tanpa mengubah tabiat pemakanan atau gaya hidup. Pengurangan lebih cepat boleh dialami jika pelaksanaan diperkenalkan.
Adalah penting untuk ingat bahawa Hoodia bukanlah gantian makan dan makan pada sela masa tetap (tiga kali sehari) dan tidak ketinggalan makanan.

8. Adakah Berat Badan Disebabkan Oleh Hoodia Tetap
Pil diet lain genre yang menggunakan pembakaran lemak atau proses menyekat carb boleh terdedah kepada kesan berat badan Yoyo kerugian. Hoodia, bagaimanapun direka untuk mengecutkan perut secara semula jadi dan sebagainya kurang terdedah kepada kesan Yoyo.

9. Berapa Lamakah Saya Boleh Ambil Hoodia
Hoodia boleh diambil selagi atau sesedikit yang diperlukan. Ia adalah bahan bukan ketagihan yang menyebabkan kedua-dua reaksi mental dan fizikal.
Ramai yg berjaya kuruskan berat badan dgn hoodia cactus slimming capsule..

Jom cuba..


BIG SALE!!
Photobucket

BUY 2 BOX FREE 1 BOX = RM300 FREE POSLAJU

Photobucket




7 ulasan:

MHk berkata...

Produk yg bagus boleh sama try

TQ,
Baju Kurung Vietnam

Tanpa Nama berkata...

kalau makan bnde ni xde effect akn dtg ke? cnthnyer, sesak nafas @ sebagainyer

Unknown berkata...

Buat masa ni takde la yg komplin kata sesak nafas...

Hoodia ni bagus sbb mempercepatkan metabolisma

Tanpa Nama berkata...

hoodia boleh dimakan semasa datang bulan ke??? berapa banyak berat boleh turun dalam masa sebulan?

Unknown berkata...

tanpa nama

seeloknya stop dulu makan bila period..

Tanpa Nama berkata...

betul ke beli rm 150 free 15 biji hoodia?? sampai bila?

Unknown berkata...

TU PROMOSI LAMA..

PROMOSI BULAN JUNE
BUY 2 FREE 1 = rm300

BORANG TEMPAHAN

Name:
Email Address:
Contact Number:
Mailing Address:
List of Order :
Payment: Maybank 564762302444 norizalina mutalib
CIMB 7605172848 nor azela
Bank Islam 12122020176498
Apakah komen anda mengenai blog ini Sangat Puashati
Puashati
Tidak suka

Form provided by Freedback.
Try us on Wibiya!