Pengikut

Selasa, Jun 26, 2012

JAMU SUSUK PENGANTIN DARA ~ CUBALAH KEHEBATANNYA~~


AMARAN: 

JAMU INI TIDAK BOLEH MAKAN BERSAMA PRODUK PELANGSING / JAMU HERBA LAIN..SILA DAPATKAN NASIHAT SEBELUM MEMBELI..KAMI TIDAK BERTANGGUNGJAWAB JIKA ADA SEBARANG TINDAK BALAS BERLAKU. PENGGUNAAN IUCD BAWAH 1 TAHUN DILARANG MENGAMBIL JPD.




Photobucket

Berhati2 dengan Produk Pengantin Dara kerana tidak semua org sesuai memakainya.


JAMU SUSUK “PENGANTIN DARA” rahsia sejak tahun 1850 RM65

Cara penggunaan :
1. Masukkan 2 kapsul kedalam faraj yg ternganga dan longgar.
Langkah satu:
dalam keadaan mencangkung

Langkah dua:
dengan menggunakan jari 1 kapsul ditolak menggunakan jari sambil menarik nafas. ke bahagian kanan rahim. Dan 1 kapsul kebahagian kiri rahim. Pastikan sampai betol – betol ke penghujung yang paling dalam rahim.

2. Makan 4 kapsul jamu sebelom tido. Dgn kuantiti air suam sekurang2nya 3 gelas
* biarkan kondisi ini semalaman tanpa bersetubuh.
* Rahim akan terus mengecut serta merta.
*dituruti 2 kapsul setiap malam sebagai amalan
* harus meminum air suam dgn kerap utk mengelakkan pening kepala kerana jamu panas

Kesan -kesan :
1. Rahim akan terus mengecut.
2. Laluan rahim menjadi rapat dan berpasir seperti dara semula
3. Bibir faraj akan terus menjadi rapat.
4. Bila pertama kali selepas penggunaan. Isteri akan merasa sakit akibat sempit dan terlalu rapat dan nikmat seperti pertama kali bersetubuh.


Kesan dialami suami dan diakui :

1- mengalami pengalaman bersetubuh seperti dara 100%
2- mengalami seperti kepala zakar disedut dan dikemut.
3- keadaan dinding laluan rahim keseluruhannya berpasir menambahkan nikmat kegelian maksima seperti pertama kali bersama.
4- pencapaian klimaks maksima rasa sempit menyeluruh dari kepala hingga ke pangkal zakar.

Harga: RM65 untuk 10kapsul.
Dibuat terus guna tidak boleh simpan lama kerana tiada bahan pengawet.

Peringatan:
Selepas 72jam rempah didalam rahim hendaklah dikeluarkan dan dibuang!!!

* ketika rempah yang halus setelah di keluarkan berkondisi seperti tembakau yang bergumpal. ini terhasil dari sisa kekotoran didalam rahim seperti kotoran, air mani yang sudah lama, sisa - sisa darah haid.
* kesannya selepas dibuang rempah. rahim akan menjadi sehat dan subur. haid akan jadi teratur dan mudah mengandung.
* pada zaman dahulu kaedah ini di gunakan untuk membersihkan rahim atau cuci selepas keguguran untuk menarik semua sisa gumpalan darah keluar. ianya akan dilakukan secara berulang mengikut kuantiti jamu.
* pernah digunakan dalam kuantiti sedikit untuk mengaburi malam pertama pengantin ( zaman perang dulu ramai gadis dirogol tentera asing )



TESTIMONI PENGGUNA

*My frend. Husband mmg kaki perempuan pon akui. The best. N skrg dah alim tak makan luar lagi.

*Myfrend second wife also said. Husband dia mesti balik sbb ketagih - bpasir mcm anak dara katanya.

*Myfrend blom kawin sbb kesilapan masa lalu.
After bf dia bsetubuh. Bf dia sangka dia virgin n terus mengikat pertunangan n akan bkahwin pd bln3 ini. Bcoz bf dia sangka dia dara.

* Myfrend anak 4 org. husband agak noty sepanjang perkahwinan 10 tahun. makan hati berulam jantung. 2 kali bercerai disebabkan suami noty scandal dgn ramai wanita bersilih ganti. pernah beliau sendiri dan anak2 yg masih kecil menyaksikan sendiri kecurangan suami beliau bersama wanita lain ditempat tidur. rayuan2 demi rayuan tak pernah si suami hiraukan. setelah patah hati si isteri mencuba alternatif "SUSUK DARA" pada peringkat awalnya disangkakan "black magic". After 3 hari dia menghubungi hani dan menangis mengatakan alat kelamin dia tidak selesa spt baru kawin. n suami beliau asyik membebel kenapa ni sempit sangat, berpasir mcm dara, apasal hangat sangat dalam ni ketika melakukan hubungan kelamin sepanjang malam. dan ketika perbualan kami, suami beliau menghubungi beliau memohon isterinya utk bercuti kerana suaminya terlalu merinduinya untuk bermain cinta bersama dia. kali ni beliau menangis kerana suaminya tak pernah merayu cinta dan ambil berat terhadap beliau dan memuji2 beliau. kini beliau tidak lagi naik bas sorang2 ke tempat kerja. setiap pagi n petang diambil dan di hantar oleh suami. kadang2 lunch time together. sisuami tidak lagi panas baran. jarang outstation dan sekarang sisuami terlalu menjaga hati beliau dan bertanggungjawab terhadap anak2 yg selama ini suami beliau abaikan.


* customer FB: husband saya suka sangat2 suka..hahahhaha saya hepi sangat. suami sy cakap hari2 kalau sempit rapat 100% macam ni best. husband saya cepat klimaks n tertido. bila terjaga minta lagi wkakkakaka....kesian husband saya tido mcm org kena tembak terdampar. bangun pagi dah sediakan saya serapan. sedangkan saya dah berkahwin 12 tahun. masa baru2 kawin ada lah suami buat camgitu. bila dia buat camgini mcm buang tebiat pula. mmg jamu "susuk dara" ni TIADA TANDINGAN DENGAN JAMU YANG LAIN. mmg power. mmg berhantu. patutlah "susuk dara" sesuai dengan namanya.

TRY la jamu "SUSUK DARA" yang anda tidak boleh dapat dimana2 kecuali dgn saya sahaja. bcoz hani adalah generasi ke-4 bidan kampung ini.

185 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

klo utk sebulan, bpe ye?

Unknown berkata...

Jamu susuk pengantin ni tak boleh pakai sebulan..


Jika masalah lain seperti keputihan atau sebagainya,selepas habis jamu pengantin boleh teruskan makan jamu aku dara.

Arni Masdi berkata...

Saya ni PCOS...haid memang tak tentu....penah 4 bulan x period...belum pernah mengandung sejak 2 tahun kawen...kalau tengah subur bleh guna tak?

Unknown berkata...

Arni Ninie

Kalau ada masalah haid tak menentu..
boleh ambil
1. jamu susuk pengantin
2. Jamu aku dara

Tanpa Nama berkata...

mcm sya ada mslah keputihan n gatal2 mcm mana yer nak guner aper..

Tanpa Nama berkata...

dan sudah berkahwin

Unknown berkata...

Tanpa nama..

Keputihan tu yg tahap serius ke..?jika ye..

Puan kena ambil..

1. Jamu Susuk Pengantin
2. Jamu aku dara
3. Masker vagina utk hilangkan gatal2

Tanpa Nama berkata...

JAMU SUSUK PENGANTIN NI MEMANG KENA GUNA UNTUK SEKALI PENGGUNAAN JE KE?AND CONTINUE DENGAN JAMU SUSUK ANAK DARA YE?

Unknown berkata...

Jamu susuk pengantin, boleh juga dipakai 3 bulan sekali ..itu juga bergantung pada keperluan puan..

Selepas habis jamu susuk pengantin, puan kena rehat 3 hari dan baru mulakan makan jamu aku dara.

Tanpa Nama berkata...

kalau nak keluarkan kotoran, boleh tak kalau just makan jamu sahaja..saya takut la nak letak dalam faraj

Unknown berkata...

Tak boleh..kena insert juga..kapsul tu akan menyerap segala kotoran didalam..

Tanpa Nama berkata...

Salam, nie hari ke 4 sy mkn jamu aku dara. First day mkn smpai la hari ke 3, bile bersama suami, rs kesat sgt.. Nape ek?? Dan start hari nie (hari ke 4), sy kurangkn dos.. 1biji pg n mlm kang, sy nk mkn 1biji lg.. Xpe ke??

Unknown berkata...

Tanpa nama..

Sebelum makan jamu ni..pernah tak makan jamu lain..

Dan satu lagi saya nak tanya...kenapa memilih jamu aku dara? boleh saya tau masalah puan..

Tanpa Nama berkata...

Sblm nie x pernah mkn jamu.. Sy sj nk try jamu nie sbb utk penjagaan dlman.. Dah 12thn kawen, lps dah beranak 2, mungkin ada longgar sket... Lg 1, kdg2, vagina berair wktu tgh wt keje.. Tp bile bersama dgn suami, vagina kering je... Jamu nie x sesuai utk sy ke? Mungkin sy try jamu nie utk menaikkn syahwat...

Tanpa Nama berkata...

Bleh x bls kt no sy? Sbb sy jrg on9.. 0172035074

Unknown berkata...

seeloknya..

Puan kena buat pembersihan dalaman dulu dgn jamu pengantin...sbb masalah vagina longgar..

kemudian baru guna jamu aku dara..

bukan kata tak sesuai..kena ikut step dulu..

tapi ramai yg takut bila nak korek...sbb tu mreka skip makan jamu aku dara..

Tanpa Nama berkata...

Mcm mane nk order?pos ke?

Unknown berkata...

Nak oder boleh isi form diblog..

Penghantaran guna poslaju

Tanpa Nama berkata...

saya dah masukkan n dah korek pun.tp x banyak kotoran. normal ke tu?

susi berkata...

salam, nak bertanya...kalo kita tgh mengamalkan slimming produk..mmg tak boleh ambil jamu ini yer? Apa beza jamu susuk pengantin dengan jamu aku dara? Mn satu jamu yg perlu insert dekat V area?

Unknown berkata...

tanpa nama..

sedikit sebanyak misti ada kotoran juga..

Unknown berkata...

Susie.

jamu susuk pengantin ~ makan dan insert kat vagina

jamu aku dara ~ makan sahaja

susuk kekal dara ~ insert di vagina

sila ke fb saya SINDORA JAMU SUSUK DARA

fira berkata...

Salam
Saya dah insert jamu pengantin tetapi kedua2 pil itu pecah..ada herba keluar melalui v saya masa bangun tido.. sepanjang dlm tempoh 72 jam itu ada lendir yg berwarna hijau yg keluar..ttp tak berbau..cukup 72 jam saya korek..tak ada apa yg keluar...sarung pil juga saya tak jumpa...tak apa ker kalau sarung pil tu tak dikeluarkn? Ada kesan tak?

Unknown berkata...

fira berkata...
Salam
Saya dah insert jamu pengantin tetapi kedua2 pil itu pecah..ada herba keluar melalui v saya masa bangun tido.. sepanjang dlm tempoh 72 jam itu ada lendir yg berwarna hijau yg keluar..ttp tak berbau..cukup 72 jam saya korek..tak ada apa yg keluar...sarung pil juga saya tak jumpa...tak apa ker kalau sarung pil tu tak dikeluarkn? Ada kesan tak?

UTK JAWAPN FIRA
1. Pil pecah takpe
2. LEndir hijau yg keluar adalah kotoran yg terdapat didalam pangkal rahim
3. Kalau vagina masih sempit, bila korek takkan keluar kotoran tu...sarung tu akan cair bersama kotoran yg melekat pada kapsul

so jgn risau ye..cuba korek lagi

Tanpa Nama berkata...

Salam hani.
Produk ni nmpk interesting..mcm nak Cuba.
Sy sdg pregnant 6 bln..leh guna ke?Ada mslh keputihan n vagina longgar.
Bila bsama psgn, biasanya perlu guna pelincir sbb kering. Tp kat dlm berair.Husband plak cpt klimak.
Leh cdgkan nak guna produk ape yg mana.
Pastu bile vagina dah kmbali spt dara, mesti psgn hari2 nak. Mcmne nak jarakkan kandungan...dah 5 org dah...

Unknown berkata...

tanpa nama..

Kalau prengant..cuma boleh guna masker sahaja..

**saya bukan hani :) **

Tanpa Nama berkata...

macam mana nak masukkan pil tu dalam rahim?tolak dengan menggunakan 1 jari sedalam2nya?

Tanpa Nama berkata...

as salam akk.. sy mengalami masalah keputihan, kegatalan pada alt sulit n bau y kurang menyenangkan. sy blum bkhwin lagi.. produk ape y sesuai utk sy gunakan?

Tanpa Nama berkata...

Assalam kak, saya telah berkahwin selama 5thn dan ada anak 1. Suami suka makan luar. Mengalami sedikit kegatalan,keputihan tp tidak berbau dan kering ketika bersama. Apa jamu harus saya ambil? ur suggestion pls kak. Thanks

Unknown berkata...

Tanpa nama..

Sebelum ni, ada makan jamu brand lain tak? kalau ada, berhenti makan jamu lain dulu ye..kalau boleh rehat sebulan dan mulakan jamu susuk pengantin RM65.

Boleh ke fb saya

sindora jamu susuk dara

untuk rawatan selanjutnya..

Tanpa Nama berkata...

Saya dah guna susuk pengantin tu...sepanjang dari hari pertama hingga hari ke lima.-cebisan putih cecair kuning kehijauan keluar banyak...dan pada hari ke enam dan ketujuh.-faraj saya bersih keluar cecair jernih sahaja...tapi pada hari ke lapan...faraj saya jadi sangat gatal di dalam sehingga keluar cecair warna kuning....-sebelum makan susuk pengantin ini...cecair yang keluar dari faraj saya berwarna putih...apa masalah saya sebenarnya

Unknown berkata...

Yg keluar tu lendir2 lama yg tersekat2 maybe beku atau tersangkut2 diruang2 lipatan dlm faraj. Itulah matlamat susuk dara mengeluarkan rodblock n menjadikan vagina rapat semulajadi dan bersih. Teruskan penggunaan jamu aku dara 2 biji pagi dab 2 biji malam dan guna susuk kekal dara untuk menyerap cecair yg keluar dari vagina.

Unknown berkata...

Untuk kes vagina yg gatal..saya sarankan guna masker vagina RM25..

Unknown berkata...

harap tanpa nama jgn serik untuk continue JSD ini..sbb kalau ikutkan dari puan ceritakan..put2 puan mengalami kekotoran yg amat kronik.

Jessie berkata...

sis, sy makan tak makan apa-apa jamu lain tetapi hanya mengamalkan makan supplement. Adakah sy kena berhenti makan supplement semasa mengguna JSD?

Tanpa Nama berkata...

Asslmkm..sy ada mslh besar..berusia 37thn..br anak sorang..(14th).Pernah keguguran..Firstly period x teratur..skrg dah lbih 6 thn x period..Kulit makin hitam..Terutama dimuka dan pangkal pipi dan dahi..Mcm tumbuh misai..sedih sgt..Awal thn hr tu jumpa Dr.Dr kt PCOS...Banyak sgt ubat dia bg..sy x tahan .Lgpun sy was2...Smpi skrg mslh x selesai...sy sedih sgt..murid selalu tegur kenapa sy ada misai..tolong bantu sy...mana jamu yg paling sesuai..y nak gembirakan suami dan nak tambah anak lg...

Tanpa Nama berkata...

salam...sy ade msalah haid yg panjang...biasenyer 1mgu x lancar just kuar calit color coklat ajer n msuk mgu kedua br byk...tp slalu sakit seperti nk melahirkan anak...sblm nie xder msalah sperti ini...slps melahikn anak ke-2 br tjadi...sy xder mgamalkn aper jamu n aper2 pil diet...
2. masalah ke-2, biler bsama suami...v sy tlalu byk air...smpaikn suami kate'byknyer air'...malu...
3. sy pun mgalami msalah gatal2 bhgian v, kdg2 klu bsama suami pun...suami gatal2...blh x tlg sy...nk aper yg plu sy jamu yg patut sy amalkn..

Unknown berkata...

Tanpa nama, saya sarankan awak guna 1 set jamu susuk dara.
1. jamu susuk pengantin
2. jamu aku dara
3. susuk kekal dara
4. masker vagina

habis set ni...
teruskan makan jamu aku dara dan juga susuk kekal dara serta masker

Unknown berkata...

Jessie

boleh bg brand supplement yg u makan?

Jessie berkata...

Brand supplement Nu Skin, Bio-Enchanced, Flavettes dan 21st Century.

Unknown berkata...

Jessie

Kalau u baca kandungannya tidak mengandungi herba2..boleh makan supplement ini..cuma jarakkan dalam 2 jam

Tanpa Nama berkata...

kalau saya makan acai berry untuk kurus blh ke sy amek jamu susuk dara nie??
xde wat promosi ke?

Tanpa Nama berkata...

Boleh bg cadangan x yg mne patut mkn dl.. sy xbrp faham sgt. kita kena mkn JPD dengan Jamu susuk dara sekali ke... ke kena mkn satu persatu dul.. ist mkn JPD lepas abis baru cont jamu len.. leh terangkan x...

Tanpa Nama berkata...

miss amani:
Boleh bg cadangan x yg mne patut mkn dl.. sy xbrp faham sgt. kita kena mkn JPD dengan Jamu susuk dara sekali ke... ke kena mkn satu persatu dul.. ist mkn JPD lepas abis baru cont jamu len.. leh terangkan x...

Tanpa Nama berkata...

1. sy sgt2 takut nk msk kn jsd ke dlm rahim..kalo xmsk bole x?
2. kalo msk n xleh nk keluarkn, mcmn?

Tanpa Nama berkata...

Ibu sedang menyusu bayi boleh mkn ke jamu ni...? Kalau kita guna kaedah insert je, tp tak mkn jamu tu boleh tak..?

Unknown berkata...

banyakknya soalan yg tak dijawab


Tanpa Nama berkata...
kalau saya makan acai berry untuk kurus blh ke sy amek jamu susuk dara nie??
xde wat promosi ke?
JAMU SUSUK DARA TIDAK BOLEH DIMAKAN DENGAN SBARANG PIL PELANGSING


12 Jun 2012 3:44 PTG
Tanpa Nama berkata...
Boleh bg cadangan x yg mne patut mkn dl.. sy xbrp faham sgt. kita kena mkn JPD dengan Jamu susuk dara sekali ke... ke kena mkn satu persatu dul.. ist mkn JPD lepas abis baru cont jamu len.. leh terangkan x...

KALAU AMBIL 1 SET..MULA SEKALI MAKAN
1,JAMU SUSUK PENGANTIN
2.HABIS JAMU SUSUK PNGANTIN REHAT 3 HARI
3.LPS TU MKN JAMU AKU DARA.
4.SUSUK KEKAL DARA BOLEH DIINSERT SEMASA MAKAN JAMU AKU DARA.GUNA SEMINGGU SEKALI
5. MASKER BOLEH DIPAKAI PADA BILA2 MASA



13 Jun 2012 5:27 PTG
Tanpa Nama berkata...
miss amani:
Boleh bg cadangan x yg mne patut mkn dl.. sy xbrp faham sgt. kita kena mkn JPD dengan Jamu susuk dara sekali ke... ke kena mkn satu persatu dul.. ist mkn JPD lepas abis baru cont jamu len.. leh terangkan x...
JAWAPAN DIATAS


15 Jun 2012 8:59 PG
Tanpa Nama berkata...
1. sy sgt2 takut nk msk kn jsd ke dlm rahim..kalo xmsk bole x?
2. kalo msk n xleh nk keluarkn, mcmn?
JGN TAKUT..BUAT MASA NI TAKDE KES YG HERBA TU TAK BOLEH KELUAR


20 Jun 2012 12:36 PG
Tanpa Nama berkata...
Ibu sedang menyusu bayi boleh mkn ke jamu ni...? Kalau kita guna kaedah insert je, tp tak mkn jamu tu boleh tak..?
YG MENYUSUKAN BABY BOLEH MAKAN JSD.

SETIAP JAMU ADA FUNGSINYA..JIKA ARAHAN SURUH MAKAN DAN INSERT SEELOKNYA KITA IKUT UTK KEBAIKAN BERSAMA

Tanpa Nama berkata...

Dear sindora, sy skang mengandung 7bln dan plan nk ambil jamu ni lps pantang nnt.. Kiranya berapa lama tempoh jarak utk mulakan jsd..sbb dlm pantang 60 hari nk mkn jamu dlm Pantang dulu..ada masalah tak kalau terus sambung dgn jsd slps 60 hari tu..? Lagi satu u kata yg pakai IUD tak sampai setahun xboleh ambil jsd..kiranya kita tgh mengamalkan jsd ni, boleh tak kita nk pasang IUD...? Sorry ye byk pulak soalan.. :)

Unknown berkata...

Tanpa Nama berkata...
Dear sindora, sy skang mengandung 7bln dan plan nk ambil jamu ni lps pantang nnt.. Kiranya berapa lama tempoh jarak utk mulakan jsd..sbb dlm pantang 60 hari nk mkn jamu dlm Pantang dulu..ada masalah tak kalau terus sambung dgn jsd slps 60 hari tu..? Lagi satu u kata yg pakai IUD tak sampai setahun xboleh ambil jsd..kiranya kita tgh mengamalkan jsd ni, boleh tak kita nk pasang IUD...? Sorry ye byk pulak soalan.. :)


TANPA NAMA..JSD BOLEH DIGUNAKAN LEPAS PANTANG 45 HARI..JIKA PUAN BERPANTANG SELAMA 60 HARI..HARI KE 61 DAH MULA AMBIL JSD TAPI SELEPAS PERIOD YE

JIKA NAK PASANG IUD SEMASA MAKAN JSD ..BOLEH JE TAPI PUAN CUMA BOLEH AMBIL JAMU AKU DARA DAN MASKER SAHAJA..KALAU YG INSERT TIDAK DIBENARKAN ..

Tanpa Nama berkata...

sy ada mkn vco catalist, boleh ke ambil jamu susuk dara ni???

ayu berkata...

salam...saya belum kahwin. sy mengalami haid tidak teratut..sekarang ni sudah dua bln berturut2 haid yg keluar adalh kotoron/ketulan coklat pekat..tidak keluar darah merah pun...apa yg patut sy ambil???

Unknown berkata...

Ayu..

Yg belum berkahwin guna jamu aku dara sahaja..

dicadangkan makan selama 3 bulan sehingga period stabil..

Tanpa Nama berkata...

sya nak tanya. sekarang ini sy mengamalkn teh mahkota dewa...boleh tak sy guna jamu aku dara??

Unknown berkata...

tanpa nama..

teh mahkota dewa tu apa kandungannya..jika ada herba2..tidak dibenarkan mengambil skali ngan jamu susuk dara ye..

Tanpa Nama berkata...

sy belum berkahwin tapi pernah terlanjur dengan teman lelaki. blh ke sy mengamalkan jamu susuk aku dara?

Unknown berkata...

tanpa nama..

boleh makan jamu aku dara

Tanpa Nama berkata...

haid saya selalu tak teratur kekadang 6bulan sekali baru datang, tapi saya xde masalah untuk mengandung sbb dah ada 4 org anak skrg ni, apa jamu yg sesuai utk saya sbb vagina saya longgar dan banyak air.. peranakan saya pun kerap turun dan kena selalu berurut

Tanpa Nama berkata...

salam...sy br nak try jamu ni.skg tgh 'usaha' nak dptkn ank ke-2.ank pertama da 1thn 3bln..mslh sya sama jg mcm org len..proid sya x t'atur,kering,myb jg longgar..n selalu penat..ok x klu sya ambil 1 set?.nak tanya jg, jamu kekal dara yg 'insert'tu,sebelum msk kn kat dlm v..kena buat pregnant test dl la kn..kot2 time tu mgandung..btl x?

izyani othman berkata...

sy br order jad dgn skd... brg tak smpi lg... tp sblm sy nk mulakan sy nk tanye bebrape soalan... sy da cube mv... alhamdulillah sgt puas hati... hilang rase gatal2 kat miss v. soalan sy skrg sy mengamalkan fiber drpd produk persada n mnum pesona utk kesihatan dlmn wanita... sy masih blh teruskan lg ke pengambilan dua produk tu semasa sy amlkn jad n skd?

Tanpa Nama berkata...

Assalam. Saya Ada masalah cm org lain juga. V saya kering, longgar. Haid saya teratur, tapi x sprt masa saya remaja. Keluar drh skit. Bila bersama sakit. Hubby saya slalu gatal2 di kemaluannya. Saya ada ank 3 org. Saya teringin nk ank lagi. Tp skrg susah nk dpt. . Bila dtg haid. V saya skali gatal. Saya nk tnya. Apa yg patut saya ambil. Dan berapakah harganya

Unknown berkata...

Tanpa nama

wsalam,saya cadangkan untuk permulaan ambil set dulu..tapi bukan guna 1 set dah selesai masalah puan..habis set puan teruskan pengambilan jamu aku dara sehingga period teratur disamping penggunaan susuk kekal dara 1 minggu sekali..untuk masalah gatal2 amalkan pemakaian masker vagina..

Tanpa Nama berkata...

bolehkah jamu aku dara dimakan bersama supp. evening primrose oil??

miss sue berkata...

boleh jadi pengedar x ?

Tanpa Nama berkata...

sy b'salin c-zer 6 bln yg lalu...pe yg sy leh gune n mcm mane?

Tanpa Nama berkata...

Assalam...

Saya dah nikah 7 thn dan dah ada anak umur 6 thn. Saya operation masa bsalin jd masalah longgar tu x ketara sgt. Tapi yang jadi masalah saya ialah period saya lately x teratur, ada keputihan (kdg2 rasa gatal) dan ada air keluar tp mcm tkencing? Rahim saya juga kembang dan turun mybbkan rasa x selesa.. Apa jamu yang patut saya ambil?

Nak tya juga adakah jerawat yang tumbuh di muka ada kaitan dgn masalah yang saya alami?

Unknown berkata...

Tanpa Nama berkata...
bolehkah jamu aku dara dimakan bersama supp. evening primrose oil??

Tanpa nama
JSD boleh dimakan bersama evening primerose..jarakkan dalam 2 jam

29 Jun 2012 9:32 PG
miss sue berkata...
boleh jadi pengedar x ?

miss sue
nak jadi pengedar kena jadi agen dulu..

30 Jun 2012 12:04 PG
Tanpa Nama berkata...
sy b'salin c-zer 6 bln yg lalu...pe yg sy leh gune n mcm mane?

***
Lepas bersalin saya cadangkan 1 set jamu susuk dara

1 Julai 2012 12:27 PG
Tanpa Nama berkata...
Assalam...

Saya dah nikah 7 thn dan dah ada anak umur 6 thn. Saya operation masa bsalin jd masalah longgar tu x ketara sgt. Tapi yang jadi masalah saya ialah period saya lately x teratur, ada keputihan (kdg2 rasa gatal) dan ada air keluar tp mcm tkencing? Rahim saya juga kembang dan turun mybbkan rasa x selesa.. Apa jamu yang patut saya ambil?

Nak tya juga adakah jerawat yang tumbuh di muka ada kaitan dgn masalah yang saya alami?

****
Untuk masalah puan, saya cadangkan ambil jamu aku dara, susuk kekal dara

jamu aku dara kena ambil berterusan sehingga period teratur.

Tanpa Nama berkata...

Assalam..

Saya ingin bertanya, period saya dtg tiap2 bln tp sikit2 dan jgka masa lama... maksud saya, period ada dlm 2-4 hari then stop, lepas tu ada balik.. masalah keputihan pun ada kekadang keluar mcm white egg tp keperangan, keluar air melalui V n berbau mybbkan rasa x selesa... adakah saya sesuai menggunakan jamu ni?

Tanpa Nama berkata...

Hi. Sy belum berkahwin lagi tapi akan berkahwin dalam masa 2 bulan ni. Boleh suggest tak yang mn satu nak ambi dulu?
Interested nak ambi JSD. Tapi interested nak try jamu kekal dara jga. Which one is suitable?

Unknown berkata...

Tanpa nama..ye sesuai guna jamu ni

Rawatan dgn jamu aku dara RM48 (jgn putus bekalan sehingga period lancar) dan maskr vagina utk masalah v berbau dan gatal2

Unknown berkata...

Belum berkahwin ..boleh guna jamu aku dara RM48 dan masker vagina RM25 sahaja

Nita berkata...

Assalam,
Sy berusia 34thn dh ade 2org ank, sy mglmi mslh haid tdk teratur kekadang smpai 7bln tdk period.
Masalah ke 2, sy dan suami krp bersama tetapi kebelakangan ni suami mngadu v longgar dan tdk puas. Jamu mana yg patut sy mkn ikut aturan? Tq

Tanpa Nama berkata...

Salam. Saya nak cuba JSD ni tapi skang saya pakai iucd.. dah 5 tahun.. hujung tahun ni akan bukak dn ganti yang baru.. so dalam keadaan sayan skang ni.. boleh pakai JSD tak?

Tanpa Nama berkata...

salam,blh tak jsd ni dimakan bersama dgn ubat perancang keluarga

Unknown berkata...

JSD boleh dimakan brsama pil perancang

Unknown berkata...

Wsalam

Jika nak tukar ke iucd yg baru..hanya boleh mkan jamu aku dara,masker dan minyak ikat kasih sahaja..yg jnis insert tidak dibenarkan ambil

Unknown berkata...

Nita berkata...
Assalam,
Sy berusia 34thn dh ade 2org ank, sy mglmi mslh haid tdk teratur kekadang smpai 7bln tdk period.
Masalah ke 2, sy dan suami krp bersama tetapi kebelakangan ni suami mngadu v longgar dan tdk puas. Jamu mana yg patut sy mkn ikut aturan? Tq


Nita
saya cadangkan ambil jamu aku dara (jgpn putus bekalan shingga period teratur),susuk kekal dara dan juga masker bazgina untuk merapat semula

Tanpa Nama berkata...

salam,saya baru melahirkn anak kedua secara normal..berapa lamakah jarak sblm sy mencuba jpd ni..skrg sy menggunakn sendayu tinggi semasa pntg..

serry berkata...

sya berumur 30 thn mempunyai 2 org anak berumur 5 th dn 6 thn saya tiada keputihan,haid seimbang cuma nak ketatkan vagina apa jamu yg sesuai utk saya.

reen berkata...

salam,jika slps berpntg dan blum period jamu apa yg disarankan?

Unknown berkata...

serry berkata...
sya berumur 30 thn mempunyai 2 org anak berumur 5 th dn 6 thn saya tiada keputihan,haid seimbang cuma nak ketatkan vagina apa jamu yg sesuai utk saya.
BOLEH GUNA SUSUK KEKAL DARA


4 Julai 2012 7:22 PTG
reen berkata...
salam,jika slps berpntg dan blum period jamu apa yg disarankan?

BOLEH GUNA 1 SET JSD

serry berkata...

blh tak sya guna jmd pengantin?

mira berkata...

Hai, sy sudah berkahwin dan ingin sangat hamil. Tp sy ada mslh kedua2 tiub fallopio sy tersumbat. Skrg sy sdg mencube biodex untuk hamil. Adekah sy blh cube produk ini dlm mase yg same? Produk ni tak bahaye ke?

Tanpa Nama berkata...

Klu ade mslh UTI, slalu kena bisul kt tut n melecet kt celah paha, produk APA yg sesuai ye?

Unknown berkata...

jamu pengantin utk sekali penggunaan sahaja iaitu 3 hari..manakala susuk kekal dara...boleh digunakan 1 biji seminggu sekali

Unknown berkata...

Ya,puan boleh mencuba JAMU AKU DARA..tetapi seeloknya berhenti pengambilan BIODEX (rehat sebulan) dan baru boleh mencuba jamu ini.

Jamu ni tidak bahaya...

Boleh masuk ke fb saya utk melihat testimoni2 JSD

http://www.facebook.com/SindoraJamuSusukDara

Unknown berkata...

Puan boleh cuba masker vagina pada bisul ..mungkin akan rasa pedih skit utk mengecutkan bisul tersebut

Na berkata...

Saya dah isi form utk order set jamu susuk dara. Harganya RM 174, brp kos post?

Na berkata...

Sy ada mslh period x teratur, dan x dkurniakan cahaya mta, dah kahwin 9 tahun..blh syorkan apaka produk yg patut sy guna utk mslh sy ini.

Tanpa Nama berkata...

slam,sya brumur 30 thn pernah keguguran 7 thn leps sblm dpt anak. skg ni sya tiada msalah keputihan dn haid seimbng,jika saya ingin keluarkan kotoran dlm rahim apa jsd yg sesuai..

Unknown berkata...

Seeloknya guna 1 set 4 item ..buat pembersihan

Unknown berkata...

Guna 1 set 4 item

Habis set guna jamu aku dara dan susuk kekal dara..tapi pastikan semasa guna susuk kekal dara selepas period.

Unknown berkata...

Kalau beli 1 set RM174..free poslaju

Tanpa Nama berkata...

Saya sudah berkahwin 7 tahun.. Tapi jarang bersama suami kerana suami kerja di luar negara. Saya mengalami keputihan. Suami saya akan pulang bulan 9 nanti. Perlukah saya memakai JSD sekarang atau perlu gunakannya semasa suami ada bersama saya? Hubungan suami isteri sangat hambar.

Unknown berkata...

Untuk rawatan keputihan seeloknya dari awal..

untuk permulaan..guna 1 set JSD 4 item.

Habis set puan amalkan makan jamu aku dara dan susuk kekal dara utk keputihan.

miss pid berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Nuyui berkata...

Kalu pakai alat perancang jenis iud (alat yg masuk dalam rahim ) boleh ke pakai jamu susuk pengantin?

yatie berkata...

anak sy sorg umur dh 7 thun. nk ngandung lg, masalah keputihan yg sllu meleleh n gatal.. period normal..bole cdgkan ape yg perlu sy ambil n kosnya.

Tanpa Nama berkata...

Boleh puan terangkan apakah item JSD? Sebab puan ada bagitahu 1 set, ada 4 item.. Saya agak keliru ngan nama JSD,JSP,JAD adakah JSD merangkumi JAmu aku dara ngn jamu susuk kekal pengantin? Ada kesan sampingan x makan jamu ini?

Unknown berkata...

JSD adalaha JAMU SUSUK DARA.Ianya adalah nama brand jamu

1 set JSD 4 item ialah:
1. Jamu susuk pengantin dara
2. Jamu Aku dara
3. SUsuk kekal dara
4. Masker vagina

Unknown berkata...

Saya cadangkan puan ambil 1 set JSD 4 item dulu...buat pembersihan

1. Jamu susuk pengantin
2. Jamu aku dara
3. susuk kekal dara
4. masker

Unknown berkata...

Boleh pakai sekiranya dah melebihi setahun lebih. Jika baru pakai, puan cuma boleh makan jamu aku dara dan masker vagina sahaja..

Tanpa Nama berkata...

Boleh ke Saya keluar kan herbs susuk pengantin tu kalau Belum sampai 72 jam Saya dah guna 42 jam tak Ada apa2 kuar mungkin ok boleh tak Saya kuar kan je atau biarkan sampai 72 jam... Thanks.

Tanpa Nama berkata...

Salam sis.
Period saya teratur,tetapi kdg2 ada keputihan,kadang2 gatal di bhgian V,kadang2 asik terasa nak terkencing n ada angin keluar dr depan..
produk mana yg harus saya cuba?

saya mengamalkan jamu tetapi akan habis stok bbrp hari saja lagi.bila saya boleh mula jamu ini?

Tanpa Nama berkata...

bila masa sesuai nak guna jamu ni..b4 or after period? terima kasih.

Unknown berkata...

Tanpa nama

seeloknya selepas period

Tanpa Nama berkata...

Apa tindakbalas yg mgkn berlaku jika pakai susukdara dan pengambilan produk herba lain. klu saya nak pakai yg mana dulu. jpd atau susuk kekal after period

mrs A berkata...

Salam..sis..
Saya dh hmpir 4thn berkahwin dan ada anak 2. Kadang2 saya mengalami keputihan dan kegatalan pd miss V dan tumbuh jerawat pd miss V.Kdg2 keluar angin dr miss V.. Jd.. Apa saranan sis ye? Lg 1, saya baru 8bln mggunakan perancang implanon dan kitaran haid mmg jd x teratur. Jd.. Boleh dan sesuai ke mengambil produk sis ni?

Unknown berkata...

..kenapa pengasas tidak membenarkan pembeli jamu susuk dara membeli brangan lain yg berasaskan herba jgk atau pun sebarang ubat pelansingan???

jawapanya::
sebenarnya bukan saya tak bagi beli...
yang saya sangat bimbangkan adalah pertembungan ketika makan JSD. especially aku dara dan pengantin. seperti yang kita tahu
benda tu adalah penawar...

manalah tahu kena herba dalam JAD bertembung dgn collagen
menjadi racun dalam darah. lepas tu pengguna kena side effect n
memudaratkan itu yang paling saya elakkan...yg jadi mangsa
adalah pengguna...so jgn sesekali campur adukkan herba lain dgn

JSD....xboleh

Unknown berkata...

wsalam

implanon dibenarkan mengambil produk JSD

Kitaran haid tidak tetap boleh ambil Jamu AKu dara

Mizs Hazwanie berkata...

Askm.. saya nk bertanya.. saya dah pakai JPD .. n skrng masih mkn JAD dah nak masuk botol kedua.. bila sy bc komen2 semua kata ada bendasing akn keluar.. tapi sy tak da.. ms 72jam pakai JPD pun ms dikorek hanya putih2 mcm serbuk itu sahaja, bau, atau benda asing lain tiada... kalo diikut kan sudah hampir 16 hari saya guna..msih tiada aper.. kekal dara bila nak guna?

Unknown berkata...

Kalau tiada keluar kotoran spt digambar..bermakna miss V tiada masalah sangat.

Susuk kekal dara boleh insert selepas 3 hari makan jamu aku dara

Tanpa Nama berkata...

kalo saye de masalah fibroid...boleh mkn ker

Unknown berkata...

Boleh makan jamu aku dara tapi tindakbalas herba terhadap fibroid (mengecutkan) amat menyakitkan

Tanpa Nama berkata...

Salam...

Sy sudah berkahwin dan ada 2 org anak. Tujuan sy cuba JSD adalah utk kesihatan/kebersihan dalaman dan nikmat hubungan intim. Sy dah cuba JPD dan selepas 72 jam bila korek tiadapun bendasing yg keluar, cuma ada sedikit lendir bewarna clear dgn tompok coklat yg melekat di pantiliner.

Skrg sy amalkan JAD (masuk botol ke-2) setiap hari dan JKD diinsert setiap minggu (kecuali bila period). Period mmg normal dan dtg on time sejak dari dulu lagi, cuma bila dah amalkan JSD darah merah pekat keluar dgn byk sekali mcm paip bocor setiap hari selama 6 hari. Hari ke-7 mula kurang dan ke-9 baru benar2 clear. Sy sampai jd lemah tak bermaya dan terpaksa pakai pad nightsafe yg tebal selain perlu tukar kerap setiap 1.5 jam sbb bocor. Kalau dulu2 time period darah keluar lancar paling heavy hari pertama dan kedua. Sampai hari ketiga dah boleh mula pakai pad medium flow yg sederhana nipis dan period habis (clear) pd hari ke-5. Sy tak mengambil jamu lain dan hanya amalkan supplement EPO, dan vit. A,C,E. Adakah keadaan ini normal? Haruskah sy continue JAD spt dos yg dicadangkan atau mengambil selang-seli?

Unknown berkata...

Ya keadaan ini normal..

puan harus teruskan pengambilan JAD dan utk botol kedua boleh kurangkan dos ke 1 biji sehari dan 1 biji malam

Selain dari period banyak keluar, ada tak kesan2 lain yg puan rasa

Tanpa Nama berkata...

salam kak..saya dah kahwin 6 thn & dah ada 2 anak..saya bercadang nak cuba JSD..tapi tak pasti yg mana nak beli..period saya dtg tiap bln on time.biasanya dtg 4-5 hari je..1st day keluar biasa tak byk sgt..hari kedua heavy flow + migrain..hari ke-3 & seterusnya dah xde sgt..kiranya hari ke-4 dah boleh guna pantyliner jer. saya ada gak keputihan tp tak teruk sgt, biasa after period mesti ada kluar sikit²..tujuan saya nak coba nak bersihkan bhgn dalaman & utk nikmat bersama suami..boleh akak bagi suggestion yg mana patut saya ambik. & utk peggunaan mana² produk ada tak side effect (e.g ada saya terbaca blog bila amik Rahsia Pengantin Dara rahim akan terturun dan akan kekal cmtu)..please advise.thanks kak.

Tanpa Nama berkata...

hye kak..i blom bkahwin tapi nak guna JPD bole ke?

tq

careen

Unknown berkata...

careen..

Belum kahwin tak boleh makan Jamu Susuk Pengantin

Tanpa Nama berkata...

Assalamualaikum sis, sy nk tanya.. sy nk cb jgk pkai jamu pengantin n jamu aku dara.. sbb sy ada keputihan, faraj pn rs longgar bile bsama suami, ada berbau sket.. skg ni sy minum cocoa collagen stiap ari ms bsahur.. ada effect x klu guna JP n JAD?

Tanpa Nama berkata...

salam..nk tny la..
umur sy 28..dh kawen 2thn.. anak 1thn.tahun lepas besalin caeser. skrg kurang bersama suami. xtau np. haid sy pun xterator. kejap dtg kejap xdtg. keputihan hari2 keluar. ade je kat suar dlm. tp bile bersame cepat kering. kadang2 kena pakai pelincir. buah dada pun dh xmantap. lembik je kebawah. Miss V xla longgar sgt sbb besalin caeser. bole x explain kat saye ape yg patut sy ambil tuk atasi sume maslah sy ni.. n ape pencuci V yg perlu sy pakai ari2.. arap explain kat sy..thanks

Unknown berkata...

Tanpa nama

Guna 1 set JSD dulu iaitu jamu susuk pengantin, jamu aku dara, susuk kekal dara dan masker

Tanpa Nama berkata...

Salam.. Saya Ada masalah period, in between waktu period selalu keluar spot.. Tp bkn time period (istihadah) sgt x selesa ESP bila nk bersama (sbb Ada spot tu slalu cancel nk bersama) huhuu apa perli saya buat?

Tanpa Nama berkata...

Salam, saya baru lepas bersalin 3 bulan lepas.. Jamu yg mana patut saya ambik dahulu? Saya belum bersama suami lagi, sebab dia kerja di luar negara. Patut saya makan sekarang atau tunggu masa dia nak balik nanti?

ummi12 berkata...

Assalamualaikum puan.. Saya umur 31 thn dan ada ank sorang shj umur 4 thn.. Bersalin operate dulu.. Sjak bersalin xpernah urut rahim.. Prut pn besar.. Tp kali bersama rs ngilu sket bwh prut.. Skg mkn cocoa collagen ngan ubt L-carnitine n sdg berusaha utk pregnant.. Skg cm kurg nafsu nk bsama.. Sy bhasrat nk cuba jamu puan.. Set yg mn sesuai utk sy? Bhgn sulit adakala gatal jg.. Tp xde kputihan.. Cuma cecair jernih tp berbau sket.. 6hb ni sy djangka period.. Blh ke nk mula cuba?

Tanpa Nama berkata...

Sy ambil supplement.. Evening primrose, asid folic, dan multivitamin.. Jadi boleh x klu sy ambil JPD.. Sy tgh merancang utk hamil..

Tanpa Nama berkata...

Assalam

Masalah saya adalah suami kurang nafsu untuk bersama n kalau b'sama pun dia cepat sampai.. tapi lately mmg dia tak sentuh saya langsung.. dia punyer cam x aktif.. saya ada beli minyak ikat kasih untuk membantu tp cam xder perubahan.. Untuk pgetahuan gak suami sy suka minum ais, minuman b'gas, perokok n dia suka minum air ketum.. Boleh ke kalau nak bg dia amik Maajun abe gagoh or Jamu Lelaki jutawan? Harap dapt m'bantu... Tq

latri berkata...

salam, 2 thn berkahwin, period ok,cuma ADA keputihan tapi tak teruk, bercdg ambil untuk pembersihan jadi boleh bagi cadangan ? Dan puan kamu yg insert adalah susuk dara ke set pengantin dara itu ada 10 kapsul 2 insert 4 mkn, boleh sy ambil jpd sahaja ?

Tanpa Nama berkata...

salam.. sy mengidap pcos n fibriabnormal kat breast boleh ke sy ambik jamu ni? kalo takat ambil jamu aku dara berkesan tak? utk menormalkan period yg x pandai nk dtg sejak dr school lagi...

Tanpa Nama berkata...

salam sis, sy nk tanya psl jsd ni. masa bersalin anak ke3, sy mendapat jahitan yg agak byk, boleh ke sy guna jsd ni, yg jenis insert tu? jsd ni selamat x utk breastfeed mom & pil perancang? masalah miss v biasa la ada sedikit keputihan & longgar sbb dh anak 3 kn..tq

Tanpa Nama berkata...

askum admin.sy br kawin 7bln.nk sgt peknen..tiap kali bsme suami..air mani tetap mleleh pas 4jam bsme..mcm x msuk lgsg air mani tu dlm rahim..so cmne yer?

Tanpa Nama berkata...

salam sis,saya prnah operation 3 thun dlu krana ada kanser pangkal rahim.lepas tu saya hamil 2x,ggur dan cuci 1x.sejak dri tu rahim saya selalu jatuh n trpksa berurut tiap bulan. bila dh turun rahim,memang ada keputihan. Haid saya slalu berketul2. Apa nasihat sis dgn kes saya? Trima ksih ats apa jua jwapn.

Unknown berkata...

buat rawatan pembersihan 1 set jsd ~ jamu susuk pengnatin, jamu aku dara, susuk kekal dara dan masker dulu

Unknown berkata...

lepas bersalin ambil 1 set 4 item = RM174

buat pembersihan..buang darah kotor yg lama2 tertinggal

Unknown berkata...

boleh..jarakkan dalam 2 jam semasa pengambilan jamu susuk dara

Unknown berkata...

bahaya bagi abe gagoh sbb tabiat suami puan spt diatas

cuba bagi jamu lelaki jutawan dgn dos 1 biji pagi dan 1 biji malam dulu..tgk kesannya mcm mana

Unknown berkata...

boleh kalau nak ambil jpd dulu ~ makan dan insert

Unknown berkata...

boleh ambil..tapi utk permulaan ambil 1 biji pagi dan 1 biji malam.. tgk tindakbalas mcm mana..kalau tak sakit boleh ambil 2 biji pagi dan 2 biji malam

tapi buat masa ni..jamu aku dara stok dah habis...lps raya baru ada stok

Unknown berkata...

boleh guna jsd..takde masalah bagi yg bf baby..malah ada yg susu badan bertambah

Unknown berkata...

lelehan lepas bersama mmg ada pada sesetengah org..

boleh bagi suami abe gagoh utk memekatkan air mani manakala utk puan buat pembersihan 4 item dulu..habis set ni..continue lagi ambil jsd..elok slps period ye

Unknown berkata...

rahim puan kembang tu..boleh ambil jamu aku dara..disamping berurut menaikkan rahim

Tanpa Nama berkata...

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
Sy ni ade mslh keputihan and gatal2 teruk kt Miss v..so sy kena gunr satu set JSD la kn..cmane sy nk order?

Tanpa Nama berkata...

hai,

nak tnye la,ada bca psal testi anak dara yg terlanjur tu,kalau kes mcm tu kena amik yg mne 1 ye..sbb adik i pun kes mcm tu n dia nak kawin hujung thun ni

Tanpa Nama berkata...

Salam sy nk tnya,sy pnah tlnjur n prnah buat pngguguran..sy nk tahu sy ptt ambk set mcm mana...

Tanpa Nama berkata...

saya sudah berkahwin setahun dan sexually active tetapi suami saya tak penah pancut dalam sebab kami family plannig..masalah keputihan saya tidak serius, cuma dalam sebulan 2 kali sahaja sesuai tak saya ambil jamu susuk pengantin dara ni untuk ketatkan faraj? ada apa2 kesan?

Tanpa Nama berkata...

Saya nk order lg JAD ni...bila akak start courier semua tempahan pada musim raya ni?

Tanpa Nama berkata...

boleh ke jamu pengantin dimasukkan ke dlm faraj ketika period (hmpr2 hbs, tggl kesan sikit2)?

Tanpa Nama berkata...

saya baru menukar iucd dlm bulan feb lepas utk tempoh 5 th, bila agaknya saya boleh menggunakan jamu susuk pengantin ini.

rr berkata...

1. Jamu susuk pengantin bila dh insert ke dlm dan mkn hari pertama, bila bleh bersama suami? Adakah kene tggu abis korek ari ke 3? Perlu ker dihabiskan 10 pil br bleh bersama suami?

Sy ade pakai iud dlm sethn gakla, bleh guna ker produk ni?

Tanpa Nama berkata...

Kalo guna implan blh pakai ke jamu nie? Seblm nie ada mkn jamu Herba Kencana..tp dh stop dh..

Unknown berkata...

Maaf lambat reply

Tanpa Nama berkata...
السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
Sy ni ade mslh keputihan and gatal2 teruk kt Miss v..so sy kena gunr satu set JSD la kn..cmane sy nk order?

Utk masalah keputihan boleh ambil JAMU AKU DARA (STOK TAKDE SKRG),FEMININE WASH DAN MASKER

10 Ogos 2012 2:01 PG
Tanpa Nama berkata...
hai,

nak tnye la,ada bca psal testi anak dara yg terlanjur tu,kalau kes mcm tu kena amik yg mne 1 ye..sbb adik i pun kes mcm tu n dia nak kawin hujung thun ni

ADIK BOLEH GUNA JAMU SUSUK PENGANTIN 24 JAM SEBELUM NIKAH

13 Ogos 2012 11:24 PG
Tanpa Nama berkata...
Salam sy nk tnya,sy pnah tlnjur n prnah buat pngguguran..sy nk tahu sy ptt ambk set mcm mana...

HARAP ADIK DAH INSAF DAN TAUBAT NASUHA ATAS DOSA YG LEPAS..BOLEH GUNA 1 SET



16 Ogos 2012 4:05 PTG
Tanpa Nama berkata...
saya sudah berkahwin setahun dan sexually active tetapi suami saya tak penah pancut dalam sebab kami family plannig..masalah keputihan saya tidak serius, cuma dalam sebulan 2 kali sahaja sesuai tak saya ambil jamu susuk pengantin dara ni untuk ketatkan faraj? ada apa2 kesan?

BOLEH AMBIL JAMU SUSUK PENGANTIN SEBULAN SEKALI SELEPAS PERIOD


20 Ogos 2012 10:30 PTG
Tanpa Nama berkata...
Saya nk order lg JAD ni...bila akak start courier semua tempahan pada musim raya ni?

JAD TAKDE STOK SKRG...BILA ADA NNTI SAYA WAWARKAN YE :)


21 Ogos 2012 1:39 PG
Tanpa Nama berkata...
boleh ke jamu pengantin dimasukkan ke dlm faraj ketika period (hmpr2 hbs, tggl kesan sikit2)?

SEELOKNYA BIAR KERING BARU BOLEH BUAT RAWATAN DGN JAMU SUSUK PENGANTIN SELAMA 3 HARI

25 Ogos 2012 7:33 PTG
Tanpa Nama berkata...
saya baru menukar iucd dlm bulan feb lepas utk tempoh 5 th, bila agaknya saya boleh menggunakan jamu susuk pengantin ini.

PUAN KENA TUNGGU BULAN JULAI 2013 BARU BOLEH AMBIL JAMU SUSUK PENGANTIN..SEMENTARA TU SAYA CADANGKAN AMBIL INTIM GEL DULU

28 Ogos 2012 12:39 PG
rr berkata...
1. Jamu susuk pengantin bila dh insert ke dlm dan mkn hari pertama, bila bleh bersama suami? Adakah kene tggu abis korek ari ke 3? Perlu ker dihabiskan 10 pil br bleh bersama suami?

HARI PERTAMA SAHAJA TAK BOLEH BERSAMA..HARI KEDUA DAN SETERUSNYA BOLEH


Sy ade pakai iud dlm sethn gakla, bleh guna ker produk ni?

CUMA JAMU SUSUK PENGANTIN JE TAK BOLEH...SEELOKNYA BIAR SETAHUN LEBIH

31 Ogos 2012 11:46 PG
Tanpa Nama berkata...
Kalo guna implan blh pakai ke jamu nie? Seblm nie ada mkn jamu Herba Kencana..tp dh stop dh..

KALAU DAH STOP SELAMA SEBULAN SELEPAS MAKAN JAMU HERBA KENCANA BOLEH AMBIL JSD WALAUPUN PAKAIN IMPLAN




Tanpa Nama berkata...

Kalau dah kahwin tp xmengandung lagi boleh ke amik jamu pengantin ni..ada org cakap makan jamu panas susah nak melekat nanti..

Tanpa Nama berkata...

Sy baru lepas keguguran.Darah campur keputihan. Memang gatal. Dah 2 minggu tapi darah belum kering. Anak dah 5. Ingin mencuba. Apa yang perlu ambil. Berapa 1 set?

noryen berkata...

saya baru melahirkqn anak ke-3..baru habis pantang..mengalami sakit di bwh rusuk kanan disebabkn angin dlm bdn..apa yg sesuai diambil..saya juga memerlukn jamu tuk penjagaan dan pemulihan slps brsalin ni..sesuai tak mengambil set JSD..pengambilan yg sesuai bila..haid selepas brsalin dtg slps 7 bln kebiasaannya..

Unknown berkata...

Tanpa Nama berkata...
Kalau dah kahwin tp xmengandung lagi boleh ke amik jamu pengantin ni..ada org cakap makan jamu panas susah nak melekat nanti..

11 September 2012 12:35 PG

JAWAPAN: BOLEH AMBIL..BUKAN JAMU YG MENYEBABKAN TAK LEKAT
-----------------------------------

Tanpa Nama berkata...
Sy baru lepas keguguran.Darah campur keputihan. Memang gatal. Dah 2 minggu tapi darah belum kering. Anak dah 5. Ingin mencuba. Apa yang perlu ambil. Berapa 1 set?

11 September 2012 11:10 PG

JAWAPAN: AMBIL JAMU SUSUK PENGANTIN ,JAMU AKU DARA (STOK TAKDE SKRG) DAN MASKER SERTA FEMININE WASH

___________________________________

noryen berkata...
saya baru melahirkqn anak ke-3..baru habis pantang..mengalami sakit di bwh rusuk kanan disebabkn angin dlm bdn..apa yg sesuai diambil..saya juga memerlukn jamu tuk penjagaan dan pemulihan slps brsalin ni..sesuai tak mengambil set JSD..pengambilan yg sesuai bila..haid selepas brsalin dtg slps 7 bln kebiasaannya..

JAWAPAN: JIKA SEDANG MENGGUNAKAN JAMU LAIN KENA HABISKAN JAMU TU REHAT SEBULAN DAN AMBIL 1 SET JAMU SUSUK DARA

Tanpa Nama berkata...

salam kak...saye pguna IUCD dalam stahun lebih...boleh ke nak try JPD...x bahaye ker..

Tanpa Nama berkata...

salam kak,x cukup 72 jam blh keluarkan ta jamu tu

Unknown berkata...

Tanpa Nama berkata...
salam kak...saye pguna IUCD dalam stahun lebih...boleh ke nak try JPD...x bahaye ker..

JAWAPAN: KALAU DAH GUNA SETAHUN LEBIH BOLEH AMBIL JAMU SUSUK PENGANTIN..INSYAALLAH TAK BAHAYA

20 September 2012 2:13 PTG
Tanpa Nama berkata...
salam kak,x cukup 72 jam blh keluarkan ta jamu tu

JAWAPAN: SEELOKNYA CUKUP 72 JAM BARU KOREK..JIKA KOTORAN KELUAR SNDIRI..BOLEH BUANG KOTORAN TU

Sya berkata...

Salam...set apa yg sesuai dengan sya sekiranya sya ada masalah keputihan yang banyak, rahim dan faraj yg longgar, sya telah memakai iucd mulai thn 7/2010 utk 3 thn, telah mepunyai 2 org ank dan ingin mengekalkn hubungan dgn suami namun sya xmahu ada ank lg bwt msa skrg ini. Ingin mencuba ttpi amat risau jika mencuba produk ini sya akn mengandung krn pd thn dpn iucd sya akn dibuka.

Tanpa Nama berkata...

salam..sy dh order masker vagina..tp smalam sy terpakai pembersih vagina sendayu tinggi..xper ke sy gune masker tu..

Tanpa Nama berkata...

Salam..saya bru tukar alat iucd..jamu apa yg blh saya gun..krna bhagian intim saya sntiasa basah dn kluar air..slur dlm kna tukar slalu..sbb tak selesa

Unknown berkata...

Sya berkata...
Salam...set apa yg sesuai dengan sya sekiranya sya ada masalah keputihan yang banyak, rahim dan faraj yg longgar, sya telah memakai iucd mulai thn 7/2010 utk 3 thn, telah mepunyai 2 org ank dan ingin mengekalkn hubungan dgn suami namun sya xmahu ada ank lg bwt msa skrg ini. Ingin mencuba ttpi amat risau jika mencuba produk ini sya akn mengandung krn pd thn dpn iucd sya akn dibuka.


JAWAPAN: BOLEH GUNA JAMU SUSUK PENGANTIN..JIKA TAHUN DPN IUCD DIBUKA BOLEH MAKAN PIL PERANCANG

23 September 2012 8:31 PG
Tanpa Nama berkata...
salam..sy dh order masker vagina..tp smalam sy terpakai pembersih vagina sendayu tinggi..xper ke sy gune masker tu..

JAWAPAN: SEELOKNYA JANGAN CAMPUR PRODUK SBB SENDAYU TINGGI JUGA ADA CAMPURAN HERBA DIDALAM PEMBERSIH VAGINA


24 September 2012 11:16 PG
Tanpa Nama berkata...
Salam..saya bru tukar alat iucd..jamu apa yg blh saya gun..krna bhagian intim saya sntiasa basah dn kluar air..slur dlm kna tukar slalu..sbb tak selesa

27 September 2012 8:50 PG

JAWAPAN:
BUAT MASA INI PUAN BOLEH AMBIL JAMU AKU DARA (STOK TAKDE SKRG),FEMININ WASH RM48 DAN MASKER VAGINA RM25



Tanpa Nama berkata...

Saya berkata....
Sy da masalah keputihan yg sederhana & dh pakai iucd lbh 2 thn,ada masalah x brape slesa di pgkl ari2 cm x skit..ape produk yg sesuai utk sy & cara penggunaannya.1 lg mcm mn sy nk dptknnya?

Tanpa Nama berkata...

as slm..sy da kawinn n ank 2..mslhny mis v longgar n kurg nafsu..hsbnd slalu komplen..ank no .2 da 5 bln tp sy msh x period.jamu yg mn sesuai tuk sy..miss v juga kering bila brsama ngn hsbnd myb xghairah sgt kot..

ekin berkata...

salam,sy skrg tgh ambil vitamin c 500mg,boleh x kalau sy mbik jamu aku dara,,sbb sy punye period xteratur lg satu sy punye put tu slalu ada keputihan

Tanpa Nama berkata...

skang sy ambik capsul pueraria mirifica.

boleh ke consume skali dgn set JSD?

Tanpa Nama berkata...

Cik Sindora, saya mengalami masalah miss v berair, longgar dan byk keputihan. Badan sentiasa rasa penat dan lesu. Saya ada pakai IUCD dh setahun lebih. Minta tlg advise Produk JSD yg sesuai utk saya. Umur 40++.

Unknown berkata...

Tanpa Nama berkata...
Saya berkata....
Sy da masalah keputihan yg sederhana & dh pakai iucd lbh 2 thn,ada masalah x brape slesa di pgkl ari2 cm x skit..ape produk yg sesuai utk sy & cara penggunaannya.1 lg mcm mn sy nk dptknnya?
27 September 2012 5:15 PTG

JAWAPAN:BOLEH GUNA JAMU SUSUK DARA PENGANTIN RM65 + FEMININ WASH RM48 DAN MASKER RM25

UTK ODER BOLEH SMS SAYA 016 6727661

****************************
Tanpa Nama berkata...
as slm..sy da kawinn n ank 2..mslhny mis v longgar n kurg nafsu..hsbnd slalu komplen..ank no .2 da 5 bln tp sy msh x period.jamu yg mn sesuai tuk sy..miss v juga kering bila brsama ngn hsbnd myb xghairah sgt kot..
3 Oktober 2012 4:49 PG

JAWAPAN: MASALAH LONGGAR BOLEH GUNA JAMU SUSUK PENGANTIN DAN KEKERINGAN GUNA INTIM GEL RM56

**********************************
ekin berkata...
salam,sy skrg tgh ambil vitamin c 500mg,boleh x kalau sy mbik jamu aku dara,,sbb sy punye period xteratur lg satu sy punye put tu slalu ada keputihan
3 Oktober 2012 6:26 PTG

JAWAPAN: BOLEH.JARAKKAN DALAM 2 JAM. KEPUTIHAN BOLEH GUNA FEMININ WASH RM48 DAN MASKER RM25

**********************************
Tanpa Nama berkata...
skang sy ambik capsul pueraria mirifica.

boleh ke consume skali dgn set JSD?
4 Oktober 2012 4:03 PTG

JAWAPAN: TIDAK BOLEH CAMPUR DGN JAMU SUSUK DARA

********************************


Tanpa Nama berkata...
Cik Sindora, saya mengalami masalah miss v berair, longgar dan byk keputihan. Badan sentiasa rasa penat dan lesu. Saya ada pakai IUCD dh setahun lebih. Minta tlg advise Produk JSD yg sesuai utk saya. Umur 40++.

JAWAPAN: BOLEH GUNA JAMU SUSUK PENGANTIN RM65 UTK 10 HARI RAWATAN, FEMININ WASH DAN INTIM GEL UTK KEPUTIHAN

Tanpa Nama berkata...

saya baru pakai IUD 6 bulan...saya sgt2 ingin mencuba jamu susuk pengantin..apa kesan sampingan jika saya pakai?...jika hanya makan jamu aku dara, adakah kesannya serupa? berapa lama kesan boleh dirasai?

Tanpa Nama berkata...

salam..saya ambil ubat perancang injection depo con setiap 2 bulan..adakah saya masih boleh ambil set JPD ni..klau saya makan saja xinsert xpe ke..sbb takut nk insert..mkn jamu no hal...

Tanpa Nama berkata...

saya nk mkn je..xnak insert ok dak..takut laa..adakah kesan dia sama gak..akan keluar lendir2 kotor tu nnt klau mkn je..

Tanpa Nama berkata...

sis...
sya akan bkahwen..produk apa yg ptt sya try ye..n skunk sya tgh mkn vit C..bole ke mkn jamu ni..

cik wisau berkata...

Saya blom berkahwen…tpi saya sdah trlanjur byk kli dengan xbf sya..bln 12 ni saya kan brkahwen dengan org laen..sya tkot rhsia trbongkar…produk apa yg ptt sya gna sis…

Tanpa Nama berkata...

salam..bleh tak klau saya mkn jamu aku dara je,tp xmkn jamu pengantin dara tuh..sbb takut nk insert..kesan dia sama tak..

Unknown berkata...

Tanpa Nama berkata...
saya baru pakai IUD 6 bulan...saya sgt2 ingin mencuba jamu susuk pengantin..apa kesan sampingan jika saya pakai?...jika hanya makan jamu aku dara, adakah kesannya serupa? berapa lama kesan boleh dirasai?
10 Oktober 2012 12:09 PTG

JAWAPAN: TIDAK BOLEH GUNA JAMU SUSUK PENGANTIN NNTI IUD TU AKAN TERBUKA..boleh guna intim gel utk merapatkan

*************************


Tanpa Nama berkata...
salam..saya ambil ubat perancang injection depo con setiap 2 bulan..adakah saya masih boleh ambil set JPD ni..klau saya makan saja xinsert xpe ke..sbb takut nk insert..mkn jamu no hal...
11 Oktober 2012 12:29 PTG

JAWAPAN: BOLEH AMBIL JAMU SUSUK PENGANTIN..SEELOKNYA MAKAN..

***************************

Tanpa Nama berkata...
saya nk mkn je..xnak insert ok dak..takut laa..adakah kesan dia sama gak..akan keluar lendir2 kotor tu nnt klau mkn je..
11 Oktober 2012 12:31 PTG

JAWAPAN: KESANNYA TAK SAMA SPT KITA INSERT

***************************

Tanpa Nama berkata...
sis...
sya akan bkahwen..produk apa yg ptt sya try ye..n skunk sya tgh mkn vit C..bole ke mkn jamu ni..
12 Oktober 2012 3:23 PTG

JAWAPAN: BOLEH MAKAN DGN VITAMIN C...UNTUK ANAK DARA BOLEH GUNA COKLAT LOVE HABIBI ATAU JAMU JALINAN CINTA

*************************

cik wisau berkata...
Saya blom berkahwen…tpi saya sdah trlanjur byk kli dengan xbf sya..bln 12 ni saya kan brkahwen dengan org laen..sya tkot rhsia trbongkar…produk apa yg ptt sya gna sis…

JAWAPAN: BOLH GUNA JAMU SUSUK PENGANTIN 24 JAM SBLUM KAWIN

****************************


12 Oktober 2012 3:26 PTG
Tanpa Nama berkata...
salam..bleh tak klau saya mkn jamu aku dara je,tp xmkn jamu pengantin dara tuh..sbb takut nk insert..kesan dia sama tak..

JAWAPAN: UTK RAWATAN APA YE??

Tanpa Nama berkata...

ida
salam akak..sya dah pernah terlanjur....then skunk sya rasa mmg loggar virgin nie...blum kawin..boleh say guna jamu pengantin dara?..sy dah beli masker virgin.....then sy nak jamu aku dara adastok x akak?
..

Tanpa Nama berkata...

Salam.mempunyai masalah tidak dtg bulan..terakhir period bulan 6.Baby tidak susu bdn Dan tidak mengandung.ank berusia 1 thn 5 bln.dh cube jsd insert & mkn bru 3 hr.xbyk kotoran kuar.ape ptt saya buat seterusnye?risau penyakit dtg.

Tanpa Nama berkata...

salam..saya mengalami masalah keputihan yang xbrapa serius, cuma vagina berair wktu tgh wt keje.. Tp bile bersama dgn suami, vagina kering je...bleh tak saya mkn jamu aku dara saje..yg jamu pengantin dara xamik,sbb takut nk insert...

ceriaharmoni berkata...

macam mana nak jadi agen?

Tanpa Nama berkata...

Ingin tahu, sy ada mengambil jamu pengantin dara. 2 biji insert dan selebihnya sy mkn mengikut arahannya.. Dlm tempoh pengambilan ada keluar cecair keputihan yg pekat kekuningan. Dan yg musykil skrg ni kenapa semasa bersama suami ada keluar darah seperti darah haid. 2 kali perkara yg sama terjadi. Boleh bantu sy apa masalah yg terjadi sebenarnya.

Unknown berkata...

Nk insert tu sakit x?saya tak pandai nk insert ni....

Unknown berkata...

Tanpa Nama berkata...
Ingin tahu, sy ada mengambil jamu pengantin dara. 2 biji insert dan selebihnya sy mkn mengikut arahannya.. Dlm tempoh pengambilan ada keluar cecair keputihan yg pekat kekuningan. Dan yg musykil skrg ni kenapa semasa bersama suami ada keluar darah seperti darah haid. 2 kali perkara yg sama terjadi. Boleh bantu sy apa masalah yg terjadi sebenarnya.

JAWAPAN: ADA GUNA IUCD KE?

*************************

Mak Enon berkata...
Nk insert tu sakit x?saya tak pandai nk insert ni....

JAWAPAN: CUBA MAK ENON MASUKKAN JARI JE DULU..RASA SAKIT TAK..

KALAU ANAK DARA JGN CUBA2 MASUKKAN YE

Tanpa Nama berkata...

awak tiada adab berniaga

Tanpa Nama berkata...

salam puan. saya berusia berusia 39 thn dan mempunyai 5 org anak. masalah saya miss v longgar, berair dan kadang kala gatal. saya pernah cuba menggunakan tongkat madura. suami komplen sangat kering. lalu saya dah buang. saya ingin tanya pendapat puan sblm cuba jsd dan jamu aku dara.

Unknown berkata...

Assalamualaikum sis...sy pengguna jsd...boley x sy tau selama mana ketat ni akan kekal ye...hari ni hari ke 4 slps sy insert jpd...mmg trse ketat sgt mase nk korek rempah tu klua dr v...skg dh clean...dh xde rempah2 tu...klo besama boley rasa ketat ke sis...maaf ye soklan sensored ni...hihi...thx sis...

Tanpa Nama berkata...

Salam sy nak tanya sy nak beli jamu pengantin dara sy dah kawin kalau sy hanya nak insert tp tak nak makan boleh tak cuma nak ketatkan sahaja.sbb sy amalkan ubat kurus so sbb tu sy tak naK makan jamu sy nak insert sahaja boleh ke

BORANG TEMPAHAN

Name:
Email Address:
Contact Number:
Mailing Address:
List of Order :
Payment: Maybank 564762302444 norizalina mutalib
CIMB 7605172848 nor azela
Bank Islam 12122020176498
Apakah komen anda mengenai blog ini Sangat Puashati
Puashati
Tidak suka

Form provided by Freedback.
Try us on Wibiya!