Pengikut

Ahad, Oktober 13, 2013

KEPAKARAN SAYA DALAM JAMU SUSUK DARA

Hai..good morning. Saya Noorize..

Kepakaran saya merawat miss v wanita - wanita dan ibu - ibu yang berbau busuk dan Berbau kohong. Dengan formula dan kaedah pemakaian pencuci miss V dan herba - herba jamu Susuk dara Bau-bauan yang tidak menyenangkan dapat dihilangkan 200%.

Hasil kaji selidik yang telah saya lakukan di Pameran BN YOUTH PWTC, ramai golongan wanita hanya menggunakan sabun untuk mencuci keintiman mereka dan yang paling mengejutkan ada yang mengabaikan tanpa membersihkan. Ini menimbulkan masalah besar iaitu berbau busuk, berlendir dan rasa tidak selesa serta meloyakan suami.

Dengan kepakaran yang saya ada, saya telah berjaya membantu membimbing seramai 4730 wanita keseluruhannya sepanjang tahun setiap hari secara online dan offline. Kredibiliti ini juga membuatkan saya membentuk empire Noorize dengan membimbing pakar - pakar jsd dibawah empire saya seramai 3,000 orang yang berdaftar secara sah.

Ada tak sesiapa disini yang mahukan rawatan faraj busuk, faraj berlendir, faraj berkohong dan faraj gatal - gatal? Ada tak sesiapa yang ada masalah ini dan mahukan saya bantu anda secara percuma??

Sila terus ke pusat kaunseling di
Stokis Jamu Susuk Dara,
No 16 - 1, Jalan Tasik Utama 10,
Medan Niaga Tasik Damai,Sungai Besi.
57000 KL

Saya berbesar hati menerima kedatangan anda dan perkhidmatan ini adalah ikhlas dari hati ke hati.

Tiada ulasan:

BORANG TEMPAHAN

Name:
Email Address:
Contact Number:
Mailing Address:
List of Order :
Payment: Maybank 564762302444 norizalina mutalib
CIMB 7605172848 nor azela
Bank Islam 12122020176498
Apakah komen anda mengenai blog ini Sangat Puashati
Puashati
Tidak suka

Form provided by Freedback.
Try us on Wibiya!