Pengikut

Selasa, Jun 30, 2015

JSD JAMU SERI CAHAYA


Jamu Seri Cahaya – KHAS UNTUK MEREKA YG MENGALAMI MASALAH RESDUNG
Makanan laut atau lebih dikenali sebagai seafood sering menjadi pilihan rakyat Malaysia khususnya ketika bersantai bersama keluarga atau bersama rakan di hujung minggu.

Di Malaysia, makanan laut ini sangat mudah didapati biarpun duduk di kawasan bandar. Sabah dan Sarawak merupakan syurga makanan bagi pelancong tempatan mahupun luar negara kerana murah dan mudah didapati.

Makanan berasaskan sotong, udang, ketam mahupun makanan eksotik yang datangnya dari laut sering menjadi pilihan dan tentunya sedap-sedap belaka. Namun, bagi mereka yang mempunyai penyakit yang berbentuk alahan seperti gatal-gatal muka, kepala, kerongkong, telinga dan hidung berbau busuk, juga ruam serta kemerah-merahan akibat makan makanan laut pastinya menghantui selera anda selama ini.

Penyakit resdung seperti alahan disebabkan cuaca yang sering berubah dengan sekejap panas dan sekejap hujan di Malaysia dan terkena debu persekitaran dan ketika sedang membersihkan rumah pasti membelenggu selera makan pesakitnya.

Bagi mereka yang mempunyai simptom dan tanda-tanda penyakit seperti di atas JSD Jamu Seri Cahaya adalah jalan penyelesaian terbaik.

  • Makan jamu seri cahaya. 2 biji pagi. 2 biji malam.

KESAN:
  • Akan mempercepatkan semua jerawat keluar dan cepat matang. Bila jerawat pecah keluarkan semua darah kotor dari liang pori tersebut.
  • Akan seselma atau berkahak. Pastikan anda buang sehingga hingus dan kahak bertali coklat atau warna gelap.
  • Proses ini akan berlaku lebih kurang 2 minggu ke 1 bulan.

Jadikan amalan. Boleh ambil jamu seri cahaya sebelom makan seafood dan selepas makan seafood. Dapat mengurangkan gatal hama dimuka. Jerawat cepat tumbuh dan cepat masak.



testimoni pengguna


Tiada ulasan:

BORANG TEMPAHAN

Name:
Email Address:
Contact Number:
Mailing Address:
List of Order :
Payment: Maybank 564762302444 norizalina mutalib
CIMB 7605172848 nor azela
Bank Islam 12122020176498
Apakah komen anda mengenai blog ini Sangat Puashati
Puashati
Tidak suka

Form provided by Freedback.
Try us on Wibiya!