Pengikut

Selasa, Januari 23, 2018

Tips KURUS by DS Hanni


Menu turunkan berat badan saya:

Bangun tido, perut kosong.
Pagi ini saya ambil:

1 sachet kopi anggun
1 sachet kopi pacak (saya ganti coklat love habibi)
4 kapsul jamu indah keluarga (saya tabur dalam kopi)

Ambil berasingan: jamu emas

Semua di atas saya bancuh dalam 1/2 mug menggunakan air panas dan dihirup panas - panas.

Pengambilan ketika air masih panas, untuk menolak angin keluar dan terus kentut. Perut akan jadi lapang, tidak keras dan lembut.

Saya menggantikan coklat love habibi yang habis dengan kopi pacak power untuk memulihkan tenaga yang hilang pada malam jumaat. Untuk menyembuhkan lenguh - lenguh badan belakang dan sakit pinggang over kena lipat malam tadi.

Pengambilan jamu indah keluarga 4 kapsul yang saya bancuh dalam kopi adalah kerana untuk memekatkan rasa aroma jamu. Kesan buang angin lebih cepat.

Saya minum kopi anggun sebab sedap. Bila campur dengan jamu indah keluarga. Pengambilan yang konsisten merawat breast yang lembik dan jatuh akibat putus breastfeed anak. Pengambilan yang konsisten, membantu memejalkan Punggil dan breast, pada masa yang sama membantu membentuk tubuh badan kita. Macam saya diet tak makan nasi. Tetapi ramai yang kata, saya good in shape walhal berat saya masih 68kg kategori debab jugak. Tapi saya nampak susut sebab tubuh badan terbentuk in shape.

Saya ambil jamu emas ketika perut kosong awal pagi, adalah untuk saya mengawal gula. Menaturalkan gula yang ada dalam minuman dan makanan yang bakal saya makan nanti.
Untuk mempercepatkan berat badan kurang, saya akan ambil jamu emas 3 kali sehari.
1) sewaktu serapan (7pg - 9pg)
2) sewaktu makan tengahari (12tgh - 2ptg)
3) sewaktu makan malam (6ptg - 8mlm)

Inilah reason dan amalan pemakan saya, saya kongsikan tanpa ada sebarang penipuan.

Sebarang Pertanyaan sila Whatsapp 016 6727661

Tiada ulasan:

BORANG TEMPAHAN

Name:
Email Address:
Contact Number:
Mailing Address:
List of Order :
Payment: Maybank 564762302444 norizalina mutalib
CIMB 7605172848 nor azela
Bank Islam 12122020176498
Apakah komen anda mengenai blog ini Sangat Puashati
Puashati
Tidak suka

Form provided by Freedback.
Try us on Wibiya!